Transport kasse/bur

Jeg tænker også næsten minibus

Den har jeg også flere af. Den passer mig fint af flere årsager: Nem at skille ad, og den kan nemt smides i vaskemaskinen, tørrer igen på meget kort tid spændt ud på stellet. Og den passer perfekt på min show trolley, der står let 2 ovenpå hinanden og så en 3. kasse (lidt mindre) på toppen - så kan man godt have mange kræ med :slight_smile: Der kan fint være 2 voksne europeer eller bimser i samme kasse, hvis de er gode venner.
VH
Susanne

3 Synes om

Vi er også glad for denne type, men vi har to katte, der ikke kan bruge den. Den ene prøver på at grave sig ud, fordi han hader kasser. Den anden, fordi han gerne vil krammes. Den ene har fået nettet til at gå i stykker :blegne:

Så jeg vil klart anbefale at prøve den, men det kan være nødvendigt at skifte til en mere fast :slight_smile:

Og som Jeanette vist sagde: sørg for lås på de to åbninger. En af vores har selv åbnet en - og han er ikke engang specielt snild normalt :surrender:

Lige så I kan grine lidt: Det er de to européer fra Eva, som har ødelagt nettet og lavet flugtforsøg :klappe:

8 Synes om

Jada, hvem ellers? :huh: :hoho:

Ej mere seriøst, så er mit indtryk af européer efterhånden blevet til, de kan altid finde en vej ud, af alt. Så mine huskatte lyder nemmere på det punkt. :tihi:

2 Synes om

IKKE transporttasker, jeg har brugt dem mange gange, til mange européer i mange år uden én eneste nogensinde er sluppet ud (herunder både en kuldbror og en kuldsøster til hver af Lykkes to) eller har ødelagt noget - så hvad Lykke lige har gjort ved sine… :hoho:
De er bedre end de fleste andre racekatte til at finde vej ud af indhegninger, men jeg tror faktisk ikke de er bedre end huskatte :tihi:

3 Synes om

Det er set før at “man” sælger de uvorne :sunglasses:

5 Synes om

Altså jeg husker klart hvordan en af dine som lige skulle have et lift hjem fra en udstilling lige pludselig stod på mellemstykket mellem forsæderne mens jeg kørte ude på motorvejen. Bare glad for at jeg havde Tabitha med oppe ar køre så vi hurtigt fik banditten under lås og slå igen :joy::joy:

4 Synes om

Kun når man har siatalere :hoho: Jeg er klar fan af “gadedrengene”, så vil vove at påstå at Lykke og Rune har fået to af mine meget artige ift hvad det kunne have været :tihi:

2 Synes om

Ja, det husker jeg også, men det var en anden taske, som jeg skrottede derefter, fordi den ikke kunne lynes helt til. Så lige den der skulle være god nok. Jeg har også engang stået på p-pladsen herhjemme og løftet en taske der pludselig var meget let - det var ikke fordi den 10 kgs maine coon havde været dygtig - ejeren havde bare været tumpet og glemt at lyne lynlås til “låge nr. 3” :dokdok: Der måtte jeg ud og rende stærkt for at få en kat med på udstilling, Diego sagde Nej tak! Jeg vil hellere blive hjemme og inspicere mine vante musehuller :tihi:

6 Synes om

Vi har engang opdaget, at den ene side på Jacks taske (den type på dit billede) ikke var lukket… Efter han havde stået en 10 min på en parkeringsplads. Nogle katte er heldigvis bare magelige :tihi:

5 Synes om

Det er så ubehageligt at opleve, det skete for os med Marikix (heldigvis havde hun ikke selv opdaget det, for ellers var hun smutte) Jeg har været panisk siden med at tjekke lynlåsene og sikre dem

2 Synes om

Jeg bruger også de transport tasker som Eva henviser til, dem der kan vaskes i maskine, jeg bruger karbinhager til alle lynlåse, så kan de ikke pille dem op.

1 Synes om