Transport mulighed til udstillingen spørgsmål

Undskyld langt, og lidt i tvivl om det er ok og spørge om

Kan se der er udstillingen i Skive i september, det er jo efter jyske standard i nærheden af mit område.

Jeg får vist ikke drømmen om race udstillingen kat indfriet i nærmeste fremtid. :pensive:
Så kom til og tænke på, når der sådan bliver holdt udstillingen, gad vide om der ikke er brug for hjælper til mange ting, ? Det var måske det, jeg skulle snuse til.

Nu er det sådan de samme dage er der noget med hest, og de kan sagtens brugt alt den hjælp man vil.derfor bliver jeg nødt til og vende det i hoved nu, om det er noget jeg skal have planlagt efter

Jeg ved godt det er tidligt og ingen kan svare præcis på det nu.

Og ingen ved endnu hvem der udstille og skal afsted
Jeg ved heller ikke lige helt nu hvordan min verden vender der,

Men for mig vil det og finde ud af om jeg kunne give en reelt stykke arbejde, som katte bestyrelsen kan få glæde af, er at jeg er med dagen igennem, så hvis jeg er der, må jeg kunne finde en hjørne langt væk, uden og være i vejen og stå/sidde og kigge og holde øje med hvad hjælper laver.

Som da jeg havde været ved og skrive noget og slettede det. Nåde Eva_k og svare mig jeg skulle kontakte en bestyrelse medlem. Dejligt så ved jeg hvordan jeg skal det og der var helt sikker en opgave man kunne få.
Men inden bliver jeg nød til og lure hvad en dags opgaver indbære, inden jeg prøver, har nogle ting jeg skal vurdere med mig selv om jeg kan

Jeg vil nu også gå en alm kiggetur :klappekat: jeg kigger nok bedst med fingerne :tihi:

Når i udstillingens folk køre afted med jeres katte, vil i orke/gide og lave en lille omvej for at få en med til og betale benzin/diesel/el og slitage på bilen. Og omvejen bliver også betalt ??
Eller når i køre afted så vil i bare afted og ikke have forstyrrelser ind til jeres katte,?
Jeg ved godt i udstillingen folk skal være der en stykke tid før, ind og have stillet op, slæbt en hvis antal katte ind og tjek ved dyrelæge, og alt sådan noget.
og jeg er helt klar over, jeg må gå uden for en god stykke tid inden jeg kan købe billet og komme ind,

Det er bare en spørgsmål til kattefolk i hele landet, så jeg ud fra det kan vurdere om det vil være det jeg vil prøve at når tiden kommer, altså finde en bil med lift :slightly_smiling_face:
Håber jeg har formulere mig rigtig nok , ellers må i spørge :slightly_smiling_face:
Og jeg vil gøre meget for at svare bedre

Med venlig hilsen

1 Synes om

Nu køre vi altid dagen før, men da vi kørte samme morgen havde vi sommetider nogen med op at køre, da det er langt fra alle udstiller der selv har bil.
Det er derfor ikke umuligt at få et lift til og fra udstillingen og du kommer ikke til at stå udenfor og vente til der åbnes for puplikum :slight_smile:

Er der en udstiller du klikker godt med, kan du evet følges hende/ham dagen igennem, for at se hvad en udstillingsdag kræver.

Ang. udstillingskat, så kunne du evt får en voksen kat der er taget ud af avlen

1 Synes om

Det lyder godt det hele :smil:.
Lyder til min chance for at komme afsted , blev en hel del større

Tak har det i tankerne :ok:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Jeg udstillede i 10 år før jeg fik bil. Det kunne jeg gøre med hjælp af venner og andre flinke udstillere :smil: Samtlige jydske/fynske udstillinger og nogle på sjælland og i udlandet også :grin:

Og ja, nogle bliver nogle gange lidt betænkelige ved ordet “pensionist” men de er ofte kun 1-2 år :smil:
Der findes fx et par voksne européer hvor af en er 10-11 måneder og en anden 3 år

3 Synes om

Jo :wink: Flappe kommer begge dage i Skive.
Desværre kan jeg ikke tilbyde lift. Der er som Eva siger, mange der udstiller, som ikke har kørekort og/eller bil :slightly_smiling_face:

2 Synes om

Jeg udstillede Somali og huskat i 8 år uden egen bil. Nogle gange tog jeg med toget, men for det meste udnyttede jeg mine kontakter her fra Kattegale eller fra udstillingerne. Mange vil gerne have selskab på turen og deles om benzin-udgifterne… :slight_smile:

2 Synes om

@Eva_K lyder godt med, du udstllede de første 10 år uden bil :ok:
Er som ikke bange for ordet pensionist kat, det har @Lykke og @FinnFrode salgstaler om voksne katte for lang tid siden, gjort mig helt tryg ved


@_DK_Sugieh :grin: ok flappe kommer :ok:,
det er ikke lift jeg nu er ude efter, det bliver taget senere, det var mere muligheden om det kunne lade sig gøre .
Men det ser meget positivt ud, så lige nu bliver det en katte udstillingen der skal opleves. Beslutningen om jeg bliver hjemme fra heste weekenden er taget her i nat.


@FinnFrode
Dejligt og læse du har udstillet i 8 år uden bil :ok:,
offentlig transport jo jo det er her, men det…
Det kommer forbi tættes på mig to gange om dagen, men når den sidste af de to :laughing: kommer i aften, er næste afgang tirsdag morgen, tog hvad er det for noget ?? :upside_down_face: tro det er nemmer og løbe ind i hestdiligence der kommer forbi :wink:

Og deles om brændstof vil alle vist gerne lige nu som tiden ser ud

Tak for svar jeg fik af jer i går, de har virkelige gjort jeg allerede inden for en døgn har fået taget beslutning om det skal kan lykkes

Og glæder mig hvis der kommer flere med godt input :smil:
Med venlig hilsen

7 Synes om

Jeg har gjort det omvendt af de andre… Jeg havde bil men turde ikke køre selv :klappe: Så jeg fik lift eller lod andre køre bilen :ups:

2 Synes om

Du har fat i noget @Lykke, har desværre ikke selv bil, men havde jeg var det også det jeg gjorde,
på den måde som du gjorde

Med venlig hilsen

2 Synes om