Transport taske/kasse

vi skal ha fat i en ny transport- taske el kasse til vores mco, men vi er lidt i tvivl om hvad vi skal vælge

allerhelst vil vi ha en af de her sammenklappelige tasker i “stof” men er det godtnok til til mco el skal vi hellere vælge en fast box

Jeg ville til enhver tid vælge en fast box, når det gælder en tung kat.

Vi er meget glade for vores Dogman kasser.
De er af stof og kan foldes sammen.

Helt enig :slight_smile:
Med et godt og solidt håndtag :høhø:

meget enig!

jamen, så er der jo ikke så meget at tale om, så blir det bare en fast box til gaia
og tak for råd

Og en solid låge med solide låse.
Har faktisk prøvet at tabe en mis midt på en parkeringsplads…til en udstilling fordi håndtaget og box pludselig adskiltes. Det er fisme en skidt begyndelse på en udstillingsdag

En optimal MCOkasse er en
solid, rummelig og sikker fast box.
Og er den så også så pæn man kan lade den stå fremme så katten af og til tager en farmor i den, så er det ikke så ringe endda…at lide sin transportkasse gør livet nemmere BÅDE for mis OG for slave.
Det ER uværeligt noget nemmere at lade katten vade ind i kassen selv end at skulle bruge handsker:uha:

[quote=kamikaze;524875]Og en solid låge med solide låse.
Har faktisk prøvet at tabe en mis midt på en parkeringsplads…til en udstilling fordi håndtaget og box pludselig adskiltes. Det er fisme en skidt begyndelse på en udstillingsdag

En optimal MCOkasse er en
solid, rummelig og sikker fast box.
Og er den så også så pæn man kan lade den stå fremme så katten af og til tager en farmor i den, så er det ikke så ringe endda…at lide sin transportkasse gør livet nemmere BÅDE for mis OG for slave.
Det ER uværeligt noget nemmere at lade katten vade ind i kassen selv end at skulle bruge handsker:uha:[/quote]

det er faktisk osse et af de skræk-scenarier jeg har hvad angår de billige transport-kasser man desværre ka købe.
netop at de går istykker ved brug
vi tjekker at alt er i ordenlig og kraftig kvalitet indne vi køber og betaler hellere 200 kr for meget end for lidt

Vi har givet over 500 kr pr Dogmankasse, intet billigt skrammel - og de kan bære op til 12 kg.
Jeg er helt tryg ved dem :slight_smile:

lågen skal være af metal - og ikke er system med plasticvridere der låser der hvor lågen går op i top og bund.

Vi har en Clipper 3 og den er bare super til de store MCOkatte.

Jeg har fået Skattekat til at sy et overtræk til den ene Clipper - så når vi tager på udstilling, så sidder misse i kassen uden at få træk eller regnvand (altså når vi går udenfor):thumbup: