Transport til KBH

:slight_smile:

Skulle der være en af jer der i løbet af næste uge skal til Kbh fra Århus??? Jeg har 2 katte, der skal afsted, og jeg ville frygtelig gerne, hvis der er en der kan hjælpe med transport. De kan sidde i samme transportkasse. Alt fra lørdag d. 14. juli til ca. 22. juli.

:?:surrender1:

Mange hilsener
Birthe & Co
www.felixissimus.dk

Prøv at skrive til TrekkieGrrrl herinde, hun har flere gange haft katte med i toget når hun er på arbejde.

Så skal det være onsdag :slight_smile: Det er den eneste dag i denne uge hvor jeg kommer den vej :slight_smile: Men så kan jeg også godt ha’ dem med. Jeg er godt nok først i København 21:20… men altså… :slight_smile:

Nå hov… det er jo den 11… Så er det måske for tidligt?
Jeg kan desværre ikke se længere frem end til den 16. lige nu… Og indtil der er den 11. altså min eneste Københavnertur.

Hej Trekkie:) tak, men den 11 er for tidligt, hvis du skal til Kbh ugen efter og jeg ikke har fundet ud af noget, kan vi kigge på det :). Så kan det godt være det kunne være en mulighed:)
Mange hilsenerBirthe

Jamen det skulle undre mig meget om ikke jeg skal derover en af dagene :slight_smile:

(men det er jo typisk at jeg ellers synes jeg kører til København HELE tiden… bare altså ikke lige når det er nødvendigt L)

Hvis der ikke findes en løsning skal jeg til KatteGale-fest d. 21 juli. Dog tager jeg toget fra Kolding til Høje Taastrup. Men der er i hvert fald en mulighed dér. Ellers :kryds: jeg fingre for at Trekkie kan tage dem med. Så kører misserne i hvert fald på første klasse. :cool2: