Transportkasse-behov

Den er også lækker, Eva - den tror jeg også ville være min favorit, hvis jeg havde den - elsker brun :wink:

Alice, aner det ikke. Mine ligger bare og flyder i kælderen, indtil jeg har en kat at putte i dem :wink: Jeg håber du finder / får hjælp til løsningen - og at den også kommer til at stå her, for hvis der er et problem med samling - så er det ret sikkert, at jeg også vil opleve det :wink:

mvh. tina

[QUOTE=taina;1220926]Den er også lækker, Eva - den tror jeg også ville være min favorit, hvis jeg havde den - elsker brun :wink:

Alice, aner det ikke. Mine ligger bare og flyder i kælderen, indtil jeg har en kat at putte i dem :wink: Jeg håber du finder / får hjælp til løsningen - og at den også kommer til at stå her, for hvis der er et problem med samling - så er det ret sikkert, at jeg også vil opleve det :wink:

mvh. tina[/QUOTE]

Jeg må være fatsvag, for jeg kan dælme ikke få stængerne til at passe sammen, og det nytter jo ikke noget hvis man skal stå og bøvle hvis der pludselig skal ske noget i en hurtig vending - Så ned i kælderen efter din, så øver vi os sammen :slight_smile:

Hahaha, du er fuld af gode ideer er du!! Men nej - jeg er lige ved at have overstået næsten alle overspringshandlingerne, inden jeg skal skrive en ansøgning til et job, jeg rigtig gerne vil have, så jeg springer ikke på :stuck_out_tongue: Ikke lige nu i hvert fald. Måske i aften, med mindre min lungebetændelse overtager min krop…

mvh. tina

Hvis den er ligesom min, har den et rillet stykke forenden af den ene af de stænger - det kan skubbes :wink:

Kæresten siger vold og magt er løsningen…

Looooooool …Nu er jeg jo noget af det mest u-voldelige, så med den hidsighed jeg er født med, hjalp det ikke mig …Eller osse har jeg bare spaghetti-arme :-).
Det er jo noget der burde kunne klares i en snup tag - Carsten snakker om at save lidt af det rør hvor fjedre-dimsen ikke sidder

Jeps Mette, på det ene rør er der noget fjedre-noget, men selvom jeg skubber fjedren helt ind, er stængerne stadig lidt for lange til at kunne samles

[QUOTE=Alice;1220938]Looooooool …Nu er jeg jo noget af det mest u-voldelige, så med den hidsighed jeg er født med, hjalp det ikke mig …Eller osse har jeg bare spaghetti-arme :-).
Det er jo noget der burde kunne klares i en snup tag - Carsten snakker om at save lidt af det rør hvor fjedre-dimsen ikke sidder[/QUOTE]

Kæresten her kan vist heller ikke kaldes voldelig :lol:

Vi synes også, stangen virkede for lang - men det KAN godt samles :slight_smile:

Jeg ville prøve meget, før jeg forsøgte mig med at save noget af, for den skal jo sidde i spænd, når den er samlet og det kræver et vist stykke rør på den ikke-fjederbelagte side.

Jeg har lige prøvesamlet min og den ene fjeder går langt tilbage, mens den anden næsten ikke rokker sig, så det er ret forskelligt (nu er min dog fra Ebay og ikke fra Aldi, men der er nok grænser for, hvor forskellige de er alligevel :))

Den type er faktisk ufattelige nemme at samle når man altså først fatter hvordan, men indtil da kan man godt føle at man har forkøbt sig og gjort en dårlig handel.

Held og lykke Alice, jeg er sikker på det nok skal lykkes for dig at få den samlet uden brug af redskaber :slight_smile:

[QUOTE=Lykke;1220940]Kæresten her kan vist heller ikke kaldes voldelig :lol:

Vi synes også, stangen virkede for lang - men det KAN godt samles :)[/QUOTE]

Må jeg låne din kæreste, hvis jeg LOVER at behandle ham pænt ? :slight_smile:

Den skal gå stramt når man samler den og save i den ville jeg ikke gøre. Men forsøg og lirke med den pluslig kommer den vi har denne type også

[QUOTE=catsanddogs;1220943]Den type er faktisk ufattelige nemme at samle når man altså først fatter hvordan, men indtil da kan man godt føle at man har forkøbt sig og gjort en dårlig handel.

Held og lykke Alice, jeg er sikker på det nok skal lykkes for dig at få den samlet uden brug af redskaber :-)[/QUOTE]

Jeg er åbenbart ikke hidsig nok, for jeg mangler lige en halv centimeter inden jeg kan få de to rør til at mødes :frowning:

Følg hmm’s anvisning den lyder rigtig :slight_smile:

Jeg lirker og lirker …Har snart ikke mere hud på min tommelfinger, og de skøre kræ hopper ud og ind af kassen, de synes dælme det er sjov :slight_smile:

der skal lirkes hårdt … ellers sprøjt noget w40 på stængerne det gjorde jeg og det hjalp

Selvfølgelig da, men du må selv lokke ham fra computeren :wink:

w40 ??? …Det eneste jeg har er A38 :slight_smile:

w40 er rustbeskyttelse der kan lidt af hvert. A38 er vist mest til at spise, kan måske også bruges som ansigtsmaske mv?

griner alt kan klares med W40 … Her i huset /lastbilen er der altid W40 man kan bruge det til meget