Jeg kom lige til at købe sådan to her i Aldi til 2x199.
Men er de pengene værd, og har jeg har jeg overhovedet brug for dem? Behovet er til dyrlæge (forhåbentlig) rigtig sjældent og ikke meget andet - måske et par plastikdimser fra zooplus til omkring 100 kr. stykket kan gøre det? Eller dem her er måske bare så meget bedre til et-eller-andet, at det er en rigtig god ide med dem?
Hmmm… og så så jeg jo lige det fine billede af et styks ituflået taske herinde. Af siatalerpoter. Som er det, jeg har tænkt mig, skal holdes inde af dem her. Hvad tænker I?
Jeg tænker, at det er en af de bedste transporttasker jeg har haft, BORTSET fra at mine misser ikke gider finde sig i at blive lukket inde i dem :høhø:
Det er en dejlig taske, rummelig, huleaftig, nem at betjene men desværre no go for mig
Det ER jo ikke alle der agerer destroyere når de kører bil
Jeg har også en og det eneste, jeg kan sige negativt er, at hvis det er den størrelse på billedet, du har købt, kunne du have klaret dig med én Jeg bruger min til transport af mor og killinger og der er RIGELIG plads selv til et kuld på 11 uger Det er en glimrende taske, der samtidig ikke fylder noget, når den ikke er i brug og det er et stort plus hos mig
vi har 2 af dem og de er bare så gode, de fylder intet når er slået sammen og så syntes jeg faktisk de er yderst stabile. nu har vi jo en tung katterace, så jeg har lavet en træplade til at lægge i bunden for at stabilisere bunden og det er en rigtig god ide syntes jeg.
[QUOTE=taina;1220651]Jeg kom lige til at købe sådan to her i Aldi til 2x199.
Men er de pengene værd, og har jeg har jeg overhovedet brug for dem? Behovet er til dyrlæge (forhåbentlig) rigtig sjældent og ikke meget andet - måske et par plastikdimser fra zooplus til omkring 100 kr. stykket kan gøre det? Eller dem her er måske bare så meget bedre til et-eller-andet, at det er en rigtig god ide med dem?
Hmmm… og så så jeg jo lige det fine billede af et styks ituflået taske herinde. Af siatalerpoter. Som er det, jeg har tænkt mig, skal holdes inde af dem her. Hvad tænker I?
mvh. tina[/QUOTE]
Vi er også rigtig glade for dem
Hvilken størrelse er de transport tasker du har fået i Aldi
Min eneste anke er at jeg mangler en skulderstrop så jeg kan bære dem der, men eftersom firmaet mener at man ikke skal transportere (bære) dyrene deri, kun opbevare dem mens kassen står, så… Men jeg fik en for nogle år siden som præmie da Diego var topkat, og har som Mette, også brugt den til at transportere flere kuld killinger til dyrlægen i. Nu har jeg så lige fået to mere i julegave (bytter dog nok den ene), da de har en god størrelse og solidt “skelet”.
Så hvis der baaare lige var den skulderstrop ville den opfylde mit behov perfekt.
Hov, og den første jeg har er en Dogman, dem jeg lige har fået er Petworlds udgave, og kender personligt ikke kvaliteten på dem fra Aldi
Ja, skulderrem gad jeg også godt at have på sådan en Der er en på zooplus, som er med, og som ser så fin ud - men så skal jeg i hvert fald enten havde nogen penge, som jeg ikke ved, hvad jeg skal gøre med, eller bruge den til mere end at smutte til dyrlægen i ny og næ, hvis jeg skal betal for lige den
[QUOTE=taina;1220712]Ja, skulderrem gad jeg også godt at have på sådan en Der er en på zooplus, som er med, og som ser så fin ud - men så skal jeg i hvert fald enten havde nogen penge, som jeg ikke ved, hvad jeg skal gøre med, eller bruge den til mere end at smutte til dyrlægen i ny og næ, hvis jeg skal betal for lige den
[QUOTE=taina;1220715]Altså den her synes jeg jo er superfiks. Den er ikke foldbar, men man kan bruge underdelen som kurv, og så er den med skulderrem.
mvh. tina[/QUOTE]
Ah, den er bare alt for lille (har set dem i virkeligheden) til mit behov, da mine 4-5 kgs katte bare ville ikke kunne være i den. Min 3 kgs kat kunne nok godt. Fyldet i den fylder utroligt meget.
Jeg har dog en af denne, og den er ret ok. Den er dog lige et par cm for smal, og en 5 cm for lav til mine europé drenge (pt 5 kg begge to) til andet end meget kort ture (fx dyrlægen er mindst en time med bus, så den duer ikke der). De mindre katte (op til 4 kg) er den fin til.
Men den er rigtig fin at gå med, dog selvfølgelig ikke så solid i skelettet som de grå der, hvilket giver de grå en fordel ifht udstillinger og en proppet bil
Holddaop, så er den da heller ikke ret stor! Jeg kiggede bare på målene, som var lidt større end dem, jeg har købt i Aldi. Så mange 3 kilos katte er der da heller ikke - min gamle orientalerdreng vejede sølle 5 kg.
Den anden ser også bare fin ud. Men jeg tror faktisk hellere, jeg vil have stabilitet end “bærbarhed” - går det op for mig nu, hvor du giver mig valget Jeg har en lillebitte bil, så kunne også godt forestille mig, at det vil være praktisk, at den kan stables
Og den jeg havde set på zooplus var den der runde for-lille en
vi har købt vores i maxizoo og der kan man hvis man er lidt fiks lave en skulderstrop som man ville kunne klikke på tasken, dog vil det ikke være et hit med den str vi har, den vil squ blive for stor at ha hængende
[QUOTE=taina;1220718]Holddaop, så er den da heller ikke ret stor! Jeg kiggede bare på målene, som var lidt større end dem, jeg har købt i Aldi. Så mange 3 kilos katte er der da heller ikke - min gamle orientalerdreng vejede sølle 5 kg.
Den anden ser også bare fin ud. Men jeg tror faktisk hellere, jeg vil have stabilitet end “bærbarhed” - går det op for mig nu, hvor du giver mig valget Jeg har en lillebitte bil, så kunne også godt forestille mig, at det vil være praktisk, at den kan stables
Og den jeg havde set på zooplus var den der runde for-lille en
mvh. tina[/QUOTE]
Hehe, dejligt jeg kunne hjælpe med at komme frem til en konklusion
Mht størrelsen på kat versus taske kommer det egentigt også an på katten. Min maine coon på 9½ kg er til hule fornemmelsen, hvor min europé dreng på 5 (6 da han var et fertilt muskelbundt ) er til mere rum omkring sig, så de foretrækker faktisk samme størrelse taske…
Min absolut favorit har været denne, som har været super til mine katte (dog ikke til en pilfinger pga åbningen i siden), men lynlåsen og flere andre småting er desværre bare slidt op efter 7 års hyppigt brug Den er cirka samme størrelse som de grå der.
Vi har købt sådan en til Hugo - og vi vil såååååå gerne have en mere til Nobby! Men vi kan ikke finde flere
De er bare så luftige og der er plads til katten, modsat de plastikkasser vi købte i sommers (heldigvis billigt ;))
Og bonus at de kan klappes sammen, for her i den mindre lejlighed er det altså rart at kunne pakke dem væk på lidt plads
Jeg ville gerne have den store til Muffe, men vi ham tør vi ikke smide i en stoftaske
Så ja, om det er en god idé kommer vist helt an på katten…
Ihhhhh jeg var heldig, de havde lige 2 tilbage i min Aldi. Jeg valgte den store model, for hvis uheldet er ude, og vi skal ha’ stoppet striberne ind i en fart, så kan der sagtens være to, og så har jeg en fletkurv, hvor Pretty kan være. Ikke at vi mangler transportkasser, men når man bor i lejlighed, så er man nødsaget til at opbevare en del i kælderrummet, og hvad nytter det hvis der pludselig udbryder brand ( hvad gud forbyde ) men så er det smart lige at kunne hive en sammenklappelig frem fra skabet, end at skulle ned fra anden sal, og rode i kælderrummet - Så tak for hintet
Nu må jeg ha’ hjælp ! …Hvordan pokker samler man den ? Eller retter hvordan får man de to rør i toppen til at nå sammen ? Mine rør virker for lange, og jeg kan simpelthen ikke få dem skubbet ind i hinanden