Transportkasse PÅ HJUL

Ja, jeg ønkser mig forfærdelig meget en transportkasse med hjul, for når jeg skal til at udstille (når den nye kat kommer hjem) så kan min stakkels ryg simpelthen ikke holde til at slæbe rundt på transportkassen. :thumbdown:

:ups: Så jeg tænkte på om der er nogen af jer kloge kloge mennesker herinde der ved hvor man kan købe en transportkasse med hjul, og hvor man IKKE skal bøje sig ned hver gang man skal køre med den, dvs, den skal have sådan en hank ligesom kufferter på hjul har. Er der nogen der forstår det jeg skriver :?

Kom gerne med links :smiley:

Jeg har denne: Hundebox Kunststoff & Hundebox Plastik günstig kaufen | zooplus - Men puha’, det er tungt når den skal løftet op og ned af trappe, ind og ud af bil osv.
Men ud over det er jeg rigtig glad for den. Jeg skubber dog altid min. Så ved ikke om hanken er god.

Hvad med klapvogns modellen; Katzentaschen und Katzentragetaschen günstig kaufen | zooplus - http://www.zooplus.de/shop/katzen/transport/tragetaschen/198924 ? :slight_smile: Havde jeg ikke bil så havde jeg sådan en!

Kimilla:
Hvor meget vejer den du har nu? Altså uden kat i…

Kiskan har en til salg i markedet herinde? :slight_smile: Med hank som på en kuffert… Men den er måske for stor? :slight_smile:

3 kg? Jeg ved det ikke rigtig - Men det er nok fordi jeg har min. 8,5 kg kat i, og så er den står - Så det er ikke så nemt synes jeg.

Eva:
Det er den i den rødlige farve ik?
Den behøver ikke være helt så stor, det er trods alt kun til 1 kat… Og så bor jeg i Nordsjælland… Havde nemlig kigget på den…

Kimilla:
Det kan jeg godt se, men så længe det bare er trapperne og ind og ud af en bil så overlever jeg nok lige. Det vigtigste for mig er egentlig bare at jeg ikke skal slæbe den hele vejen, for så tror jeg min søde faster (udd. fys) får et hysterisk anfald på mig…

Der er også de mindre, som en trolly, hvor man vipper kassen lidt og ruller afsted, lurede på den da jeg købte min den anden. - Ved ikke om det er så rart for katten at blive tippet, eller om den ikke mærker det. Ved ikke hvordan kassen er bygget - Men måske en mulighed?

Kimilla:
Nej, det ved jeg heller ikke om de lægger mærke til, men personligt tror jeg ikke at jeg ville bryde mig om det, og så skal min kat heller ikke udsættes for det… Men ellers en super tanke :slight_smile:

[QUOTE=Helene C;837455]Kimilla:
Nej, det ved jeg heller ikke om de lægger mærke til, men personligt tror jeg ikke at jeg ville bryde mig om det, og så skal min kat heller ikke udsættes for det… Men ellers en super tanke :)[/QUOTE]

Har det på samme måde. :slight_smile:

Kimilla:
Har du en eller to katte i din transportkasse?

[QUOTE=Helene C;837463]Kimilla:
Har du en eller to katte i din transportkasse?[/QUOTE]

Når jeg skal afsted med 3 katte til dyrlæge, så har jeg 2 - Så der er godt 15 kg kat i når den er fuldt lastet. :slight_smile:

Kimilla:
Hvordan er den størrelses-mæssigt, når der kun skal være 1 kat i den? (det er en NFO jeg får til august)

[QUOTE=Helene C;837468]Kimilla:
Hvordan er den størrelses-mæssigt, når der kun skal være 1 kat i den? (det er en NFO jeg får til august)[/QUOTE]

Min MCO på godt 9 kg, og pænt stor kan sidde oprejst og stå i fuld længde der inde. Mener min er 71 i længden… Ja, det er den, jeg har den “lille” af dem.

Kimilla:
Så en NFO kan snildt være derinde hehe… Men det gør nu heller ikke noget, så bliver den heller ikke “mast”

[QUOTE=Helene C;837476]Kimilla:
Så en NFO kan snildt være derinde hehe… Men det gør nu heller ikke noget, så bliver den heller ikke “mast”[/QUOTE]

Det burde ikke ske nej. :slight_smile:

Kimilla:
Den er hermed sat på ønskesedlen :ok:

[QUOTE=Helene C;837482]Kimilla:
Den er hermed sat på ønskesedlen :ok:[/QUOTE]
Håber du bliver glad for den, hvis den kommer i hus. :slight_smile:

Kimilla:
Åhh jeg kydser fingre for at der enten er nogen der slår sig sammen om den (min familie, dvs tanter og onkler og faster, har et budget på 200 kr) eller jeg får den af mine forældre…