Transporttaske til stor kat

Ja, nu har jeg jo Diego, der er en ret stor mco-basse på 8 kg. Og selvom han ser ud til at have det fint i sin nuværende transporttaske, så synes jeg, at den er lidt bette.

Hvilken størrelse bruger I til store katte? Jeg synes ikke, at jeg lige hurtigt kan finde noget, der er større end 55x30x30.

Du kan eventuelt gå over i transportkasser der også bruges til hunde?
Jeg ved i min dyrhandel at de har transportkasser, hvor der snild kan være en velvoksen kat inde i:)

Jeg ved at kruuse forhandler dem… så prøv at høre der hvor du handler om de handler med kruuse og om de vil får en hjem til dig… jeg har dem i alle størrelser, men nu or u jo lidt langt væk, så det vil være lidt dumt hvis jeg fik en hjem til dig

http://www.petdreams.dk/hundetransport_transporttasker_og_kasser-c-42_47_86.html
Der skulle der da gerne være plads til Diego inde:)

Tara har en til små hunde:-)

Jeg har lige købt en magen til dem der bliver linket til i Jem & Fix til 249,-

Jeg havde et ungdyr og 2 killinger i den i går, og de havde MASSER af plads :slight_smile:

Vi har en Idhra Clipper nr. 4 på hjul og den er super god :wink: De forhandles vist stadig hos www.zooplus.de - der i øvrigt også har andre store transportkasser :slight_smile:

Mange tak for jeres svar. Det var mere for at høre hvilke mål I brugte til en stor kat, da jeg lige havde lidt svært ved at omsætte de mål til noget omkring Diego.

Prinsesse - Det er skam dem til små hunde jeg har kigget på :slight_smile: Men tak for linket

Thomani - Der er jo flere på linket. Ved du hvilken str. du har købt? :slight_smile:

Altså jeg tror denne vil være mere end rigelig

http://www.petdreams.dk/gulliver_4_transportkasse_flygodkendt_til_hunde_71x51x50_cm-p-551.html

Det er 71 x 51 x 50 cm

[QUOTE=Eva K;76707]Mange tak for jeres svar. Det var mere for at høre hvilke mål I brugte til en stor kat, da jeg lige havde lidt svært ved at omsætte de mål til noget omkring Diego.

Prinsesse - Det er skam dem til små hunde jeg har kigget på :slight_smile: Men tak for linket

Thomani - Der er jo flere på linket. Ved du hvilken str. du har købt? :)[/QUOTE]

Jamen vores er jo så 71 x 50 x 51 - Katzenbox & Katzentransportbox günstig online kaufen | zooplus :wink:

Juniors taske er 55x30x30 og Gizmos er vist nogenlunde det samme. Synes kattene har god plads i dem - i forhold til hvor meget plads de egentlig bruger (har prøvet at være afsted med kæmpetaske og en kat der holdt sig i det ene hjørne) - og det skal jo også være så jeg rent faktisk kan slæbe dem -upssa

[quote=Justice;76713]
Jamen vores er jo så 71 x 50 x 51 - Katzenbox & Katzentransportbox günstig online kaufen | zooplus ;)[/quote]

Den har jeg også. - Kanon transportkasse!! -thumbs

Ja altså er det tasker vi snakker om, er det noget andet - der har vi jo vores Sturdi-tasker -thumbs Men dem bruger vi kun til kort transport af kattene, skal de på en middellang tur er det Idhraen… er det længere har vi et bur bag i bilen -thumbs

ligeså er mine

[quote=Eva K;76707]

Thomani - Der er jo flere på linket. Ved du hvilken str. du har købt? :)[/quote]

Jeg har lige målt den, den er 71 x 51 x 42 så ´n ca :slight_smile:

Thomani - Takker

Tak for alle jeres svar. Men nu er det ikke en transportKASSE jeg vil have, men en transportTASKE. Jeg skal ofte bære en del, og en taske er meget mere praktisk end en kasse.

Diego får så åbnet hans taske i siden så snart vi sidder i bilen, så det drejer sig typisk ikke om mere end 2-10 min han er i den, den måtte bare godt være liiiige en anelse længere - og nu er det jo snart jul :smiley:

Hehe, jeg havde bare kigget på taskerne i Prinsessens link og slet ikke lagt mærke til kasserne. Men det er altså en taske jeg vil have. Hmm… Men de er godt nok lidt åbne. Synes bedre katte kan lide det når de er mere i mørke/gemt (i hvert fald mine)

Okay… når nu det er en takse… gå ind på min side og kig nærmere. Jeg har nogle kæmpetasker, som nok skulle kunne rumme en bette MCO :slight_smile: Der er håndtag i toppen, og de kan let pakkes af vejen, når de ikke bruges.

Jeg sværger til SturdiBags, og til en basse som Diego vil jeg tro, at størrelse XL vil kunne passe. Den er 51 x 41 x 30 cm og vejer næsten ingenting (hvilket er rart, når katten man skal transportere vejer rigeligt til i sig selv :wink: ).

Ann K - Ok, det må jeg lige prøve

Pil og Justice - Tak, dem må jeg lige google så