Tre bedste køb til din(e) kat(te)

Ofelias liste:

  1. Fjerdimser - ligegyldigt om det har siddet på en rigtig fugl eller er et fabrikeret farvehelvede
  2. Radiatorsengen - den benyttes MEGET ofte
  3. Marsvin, hamstre eller fugle (udenfor vinduet), som man kan observere i laaang tid… Og også prøve at fange!

Ludvigs liste:

  1. Min kæreste, som han er overbevist om, at han ikke kan leve uden - og ellers sidder han bare og miaver indtil han får opmærksomhed :wink:
  2. Godbidder af alverdens afskygninger
  3. Min kontorstol eller deres transportkasse, som begge er favoritsovepladser fra hans side

Nu er løbegården i gang med at blive bygget, men vi mangler stadig at få sat stød i toppen og andre småting. Så den er altså ikke med på listerne (endnu). Men personligt er jeg ret sikker på - set fra min egen synsvinkel i hvert fald - at det er noget af det bedste jeg har givet dem :wink:

Tja, min og Olivers liste er faktisk lidt forskellige :slight_smile:

Min liste er:

  1. Det nye kradsetræ
  2. Aktivitetsbræt
  3. Catit legeskinne (som nu er en kombineret udgave med både “bakker” og flade stykker - og med et massagecenter i midten!)

Olivers liste:

  1. Drillepinde med fjer i enden
  2. Det nye kradsetræ
  3. Aktivitetsbræt (når der er foder i…) / raslende legetøjsmus (når der ikke er foder i aktivitetsbrættet)

Til gengæld får Oliver meget snart en lille ny ven, og så kommer han vist til at ligge i toppen af begge vores lister :smiley:

Stammerne og siddepladserne i kattegården som Tommy har lavet…Petfun-kradsetræerne…OG kaninburet :høhø:…og også de nye fliser i kattegården.

Øv kan ikke sætte billede ind, men det største hit pt er altså denne sag fra IKEA, købt til børnenes vasketøj, nu står der en i stuen med hundenes legetøj og en ligger på gulvet, killingerne elsker dem.
De kravler op af dem, ind i dem ja over alt Produkter - søg efter produkter. Få et komplet overblik her - IKEA

Hmm, hvad skal man vælge…

  1. Indhegningen af haven. Det var skønt, da vi i sin tid kunne lade kattene komme ud. (At vi så i dag har to, der ikke synes, løbegården er nok, er en anden sag).

  2. Klatretræet. En efterhånden meget gammel model fra Likita, med “stegepande” og 2 køjer. Jeg vil egentlig gerne bruge pladsen, den står på, til noget andet, men det bliver nok svært at undvære træet.

  3. Hjul til den store Atlas 40-transportkasse. En virkelig stor fordel, når man skal afsted med mange kilo kat.