Tre sure katte

Ja i aften har vi haft tre sure katte, siddende på rad og række i vindueskarmen og brokke sig på skift :(:(:(.

Vi har været ved at lave en større kattegård til dem og i dag nåede vi til at skulle pille den gamle gård ned, da den nu er et hjørne af den nye større gård. Og da mørket faldt på manglede vi lige en god halv dags arbejde med den nye gård før den er helt lukket. Det betyder jo så at de ikke kan komme ud i aften :thumbdown:.

Det bliver spændende at se deres reaktion, når de bliver lukket ud i gården igen i morgen eftermiddag :ok:.

Det får vi en opdatering med billeder om ikke?

Det glæder jeg mig også til at se. :slight_smile:
Klart kattene er sure - kunne I ikke have arbejdet videre ved kunstigt lyst ligesom på de store byggepladser? :stuck_out_tongue:
(siger ham, der var flere uger om at blive færdig med sin egen indhegning)

Ha-ha, der er ikke noget som fornærmede katte!

Meen, mon ikke alt er glemt, når de får lov til at udforske den nye i eftermiddag! Glæder mig til opdatering…

Haha, ja man skal IKKE ændre for meget før man blir udsat for nedladende, fornærmede blikke:tihi:

Skulle da også lige hilse at fortælle, at man starter ikke på sådan noget uden at kunne færdiggøre det indenfor få timer :tihi: der går jo helt skudder mudder i de daglige rutiner :tihi:
Mine er inde de dage, hvor der høstes på marken, og så får jeg også fortalt lektien :slight_smile:

Så heldige katte,de bliver nok så glade,at de tilgiver jer !

Billeder kommer senere, måske i morgen. Vi skal i byen til spisning kl 13, så jeg når det ikke før i morgen aften.
Det var ved at være mørkt da vi var færdige, for vi kom lidt senere i gang end først beregnet.
Men hold da op hvor de nyder det, før havde de en lille gård på 7 - 8 kvm, nu har de en på ca 30 kvm, så nu er der rigtig plads til at lege.:smiley:

Tak for svarene alle sammen:), det er ikke muligt at trykke tak i øjeblikket :?.

[QUOTE=FinnFrode;689352]Det glæder jeg mig også til at se. :slight_smile:
Klart kattene er sure - kunne I ikke have arbejdet videre ved kunstigt lyst ligesom på de store byggepladser? :stuck_out_tongue:
(siger ham, der var flere uger om at blive færdig med sin egen indhegning)[/QUOTE]

Ha-ha jeg tror ikke der var ret meget af hegnet der var blevet hængende, hvis det var blevet slået fast ved kunstig belysning.

Det har sandelig også taget lang tid at lave denne kattegård. Jeg tror det var i starten af august vi begyndte på den :S.
Og andre fortæller herinde at de har lavet deres på en weekend eller to.

[QUOTE=FinnFrode;689352]Det glæder jeg mig også til at se. :slight_smile:
Klart kattene er sure - kunne I ikke have arbejdet videre ved kunstigt lyst ligesom på de store byggepladser? :stuck_out_tongue:
(siger ham, der var flere uger om at blive færdig med sin egen indhegning)[/QUOTE]
Skynd dig langsomt!