Trixie Turn Around

Vi har lige købt en Trixie Turn Around til Nobbys tørkost, for hans Catit foderlabyrint er alt alt alt for nem til ham :slight_smile:

Nu har jeg så åbnet pakken og i burgsanvisningen er der den her laaaaange smørre om at det er et spil, at man skal træne katten helt vildt for den kan bruge det og den kun må bruge det så længe den får noget ud af det…

Ehm… Er der nogen af jer andre, der bare har det til at stå med tørkost i, hvor det jo kan løbe tør?

Vi har det bare til at stå. Men kattene fatter ikke rigtigt at bruge det (det er kun lykkes et par gange for Piv at tippe noget ud - så vi bruger mest bunden).

Tjaaaa…

//youtu.be/aWyWvx-pOhs

Den er allerede elefantsnottet fast i gulvet :tihi:

Af mystiske årsager fattede Jack den med det samme… og Nobby har end ikke forsøgt at dreje rørerne suk

[QUOTE=Barky;1174239]Tjaaaa…

//youtu.be/aWyWvx-pOhs
[/QUOTE]
Hvad er problemet :?
Han var da aktiveret et stykke tid …

[QUOTE=Barky;1174239]Tjaaaa…

//youtu.be/aWyWvx-pOhs
[/QUOTE]
:lol:

Her står den også bare, Mille fatter den ikke og Jeppe har vi aldrig set bruge den, når den har været tom:)

Jeg lånte en af Kira på et tidspunkt. Den stille jeg bare op med tørkost i. May var rigtig god til den… Diego fattede den aldrig helt…

Man siger elles at skovkatte skulle være ret intelligente, men mine fattede aldrig konceptet :S

Jeg har overvejet at afprøve den på Cooper…

[QUOTE=Barky;1174239]Tjaaaa…

//youtu.be/aWyWvx-pOhs
[/QUOTE]
Mine katte brugte samme taktik :slight_smile:
Så det blev solgt igen