Troede at jeg havde købt toiletpapir

[QUOTE=catsanddogs;1221153]du har vel ikke adressen til denne Fleeggaard? ledte efter den først på måneden uden held
… så en adresse til gps ville være rart og katte wcposerne sætter jeg af hos dig[/QUOTE]

Industrieweg 27, 24955 Harrislee, Deutschland - fakta bor nr 37, aldi bor marktalee, og lidl ligger lidt længere oppe ad vejen

Mange tak Jim, så mangler jeg kun en otto Duborg og er er ganske klar til mine næste tur over grænsen :slight_smile:

nr 49 :høhø:

men hvis du kører over kruså…altså den gamle hovedvej, og drejer mod wassersleben/kupfermühle, så har du fleggaard lige på hjørnet, aldi og calle lige efter hinanden…og skal du i fakta er det oss til at finde, for så fortsætter du bare ind mod flensborg, til vejen svinger mod venstre, der er en sidevej til højre, den tager du, den er lige…ca 150m så svinger den til venstre, det gør du oss…så kommer der en lysregulering, drej til højre…så kommer du op til harrislee…der er 2-3 km

[QUOTE=Jim;1221282]nr 49 :høhø:

men hvis du kører over kruså…altså den gamle hovedvej, og drejer mod wassersleben/kupfermühle, så har du fleggaard lige på hjørnet, aldi og calle lige efter hinanden…og skal du i fakta er det oss til at finde, for så fortsætter du bare ind mod flensborg, til vejen svinger mod venstre, der er en sidevej til højre, den tager du, den er lige…ca 150m så svinger den til venstre, det gør du oss…så kommer der en lysregulering, drej til højre…så kommer du op til harrislee…der er 2-3 km[/QUOTE]

Mange tak, fandt lidel, rossmann og penny før jul næste gang kan det nu blive en rigtig tur :slight_smile: