Troede at jeg havde købt toiletpapir

men der var ikke papir i pakken:yikes:…den kan er da også i alt ting.:hjerte:

Hvor købte du det? Den butik vil jeg gerne i :hjerte:

Det var skam Fleeggaard i Harridslee i sidste weekend, gad vide om jeg kan få pengene tilbage:? det er jo falsk varebetegelse:høhø:

ellers må du gerne bytte den til en anden pose lambi ovre hos mig :slight_smile:

Hvis hun bliver ved med at finde på alle de ulykker kan det skam godt være at hun bliver sat til salg:tihi:, nej pjat hun er lige som en hyper aktiv Aby killing skal være:thumbup:

Hun var vel nok heldig, det ikke lige var i dag, du havde diarré :tihi:

Sådan nogle finder jeg også jævnligt i bakkerne til dåsecolaer - det må være noget de har opfundet i Tyskland :slem:

:love2:

Se - få minutter senere dukkede dette her fænomen så op i køkkenet! Åbenbart læser nogle af dem med her :høhø:

[QUOTE=Susanne W;1219126]Se - få minutter senere dukkede dette her fænomen så op i køkkenet! Åbenbart læser nogle af dem med her :høhø:
[/QUOTE]
Det var sådan en kasse jeg satte tilbage på pallen i forretningen:uha: synes bare den jeg fik fat i var ticket:tihi:

Masket cola og ticket toiletpapir - new trend :slight_smile:

Bare vent - om få måneder vil man sikkert kunne købe det på Zooplus :slem:

Susanne - Næste gang du har killinger vil jeg tilfældigvis gerne have en ramme cola med fra Tyskland :muhaha:

Deal :wink:

hmmm underligt det toiletpapir vi købte i fleggaard og de colaer vi osse slæbte med hjem havde slet ikke det der indhold:)
vi er blevet snydt er vi:argh:

Jeg vil også gerne have sådan en ramme cola. Fåes de med sukker? :tihi:

:yikes: Med sukker? Det håber jeg ikke, det burde ikke være nødvendigt, når der er tilsat birmakilling :wink:

Det skal jo være en ekstra sød Bimse… :wehuu:

du har vel ikke adressen til denne Fleeggaard? ledte efter den først på måneden uden held
… så en adresse til gps ville være rart og katte wcposerne sætter jeg af hos dig

Æv, hvor surt - den type kan IKKE anbefales, fnugger af Pommern til :cool: