men der var ikke papir i pakken:yikes:…den kan er da også i alt ting.…
Hvor købte du det? Den butik vil jeg gerne i
Det var skam Fleeggaard i Harridslee i sidste weekend, gad vide om jeg kan få pengene tilbage:? det er jo falsk varebetegelse:høhø:
ellers må du gerne bytte den til en anden pose lambi ovre hos mig
Hvis hun bliver ved med at finde på alle de ulykker kan det skam godt være at hun bliver sat til salg:tihi:, nej pjat hun er lige som en hyper aktiv Aby killing skal være:thumbup:
Hun var vel nok heldig, det ikke lige var i dag, du havde diarré
Sådan nogle finder jeg også jævnligt i bakkerne til dåsecolaer - det må være noget de har opfundet i Tyskland
:love2:
Se - få minutter senere dukkede dette her fænomen så op i køkkenet! Åbenbart læser nogle af dem med her :høhø:
[QUOTE=Susanne W;1219126]Se - få minutter senere dukkede dette her fænomen så op i køkkenet! Åbenbart læser nogle af dem med her :høhø:
[/QUOTE]
Det var sådan en kasse jeg satte tilbage på pallen i forretningen:uha: synes bare den jeg fik fat i var ticket:tihi:
Masket cola og ticket toiletpapir - new trend
Bare vent - om få måneder vil man sikkert kunne købe det på Zooplus
Susanne - Næste gang du har killinger vil jeg tilfældigvis gerne have en ramme cola med fra Tyskland
Deal
hmmm underligt det toiletpapir vi købte i fleggaard og de colaer vi osse slæbte med hjem havde slet ikke det der indhold:)
vi er blevet snydt er vi:argh:
Jeg vil også gerne have sådan en ramme cola. Fåes de med sukker?
Med sukker? Det håber jeg ikke, det burde ikke være nødvendigt, når der er tilsat birmakilling
Det skal jo være en ekstra sød Bimse…
du har vel ikke adressen til denne Fleeggaard? ledte efter den først på måneden uden held
… så en adresse til gps ville være rart og katte wcposerne sætter jeg af hos dig
Æv, hvor surt - den type kan IKKE anbefales, fnugger af Pommern til