Trolley til kat?

Mange gode ting kan siges om transportkasser sat i en barnevogn, eller i en klapvogn. (Sidstnævnte kan max klare 2)

Man skal bare huske på at det ikke er alle buschauffører der vil have dyr med i bussen, hvis man skal med det offentlige. :slight_smile:

[QUOTE=NinaA;1192665]Nu har jeg fået den hjem og kigget på den. og mit umiddelbare indtryk er at det er en ok transport taske. Jeg ville ikke turde bruge den til en kat med udbrydertendenser. Det tror jeg ikke gumminettet kan holde til, men ellers virker kvaliteten af tasken til at være fin. Spænderne til bærestropperne er i metal og hjulene virker fine og stabile. Jeg synes faktisk at det er fin kvalitet for pengene. Jeg har ikke testet den med kat i, men det ser ud som om den virker ok som rygsæk. Der er selvfølgelig ikke helt perfekt pasform, men stropperne er fine og lidt polstrede, så de er til at olde ud at have over skulderen.

• Men tasken er meget mindre rummelig end jeg havde forventet. Skofus kan dårligt nok stå derinde selvom målene på tasken var større end den taske jeg har i forvejen…[/QUOTE]

Tak for anmeldelsen :slight_smile:

Syns det lyder typisk det med mål… Har stået med en kasse der havde fine mål, men hold op der forsvandt meget i stof, så den var ret bette indeni…

[QUOTE=NinaA;1192665]Nu har jeg fået den hjem og kigget på den. og mit umiddelbare indtryk er at det er en ok transport taske. Jeg ville ikke turde bruge den til en kat med udbrydertendenser. Det tror jeg ikke gumminettet kan holde til, men ellers virker kvaliteten af tasken til at være fin. Spænderne til bærestropperne er i metal og hjulene virker fine og stabile. Jeg synes faktisk at det er fin kvalitet for pengene. Jeg har ikke testet den med kat i, men det ser ud som om den virker ok som rygsæk. Der er selvfølgelig ikke helt perfekt pasform, men stropperne er fine og lidt polstrede, så de er til at olde ud at have over skulderen.

• Men tasken er meget mindre rummelig end jeg havde forventet. Skofus kan dårligt nok stå derinde selvom målene på tasken var større end den taske jeg har i forvejen…[/QUOTE]

tak ak for anmeldelsen. :tak: Det lyder som om, at den måske vil kunne bruges til nogle af mine katte. :slight_smile:

[QUOTE=Ravn;1192695]Mange gode ting kan siges om transportkasser sat i en barnevogn, eller i en klapvogn. (Sidstnævnte kan max klare 2)

Man skal bare huske på at det ikke er alle buschauffører der vil have dyr med i bussen, hvis man skal med det offentlige. :)[/QUOTE]

Må de virkelig det hvis katten er pakket ad vejen i transportkasse? Det troede jeg ikke…
Men heldigvis er det heller ikke relevant for mig. Vi har dyrlægen i gåafstand, og ellers har jeg kun prøvet at have kat med i tog. :slight_smile:

Jeg overvejer at sælge min igen. Det var Skofus den var tiltænkt fordi han synes den jeg har er lige lille nok… Så jeg må nok på den igen.

• Så hvis du er interesseret, kan du købe den. Den har haft en kat i sig i mindre end 10 minutter sammenlagt og er nu pakket sammen i papkassen igen…

Seriøst??? :uha: Det må være en sjællandsting så, for det har jeg aldrig nogensinde oplevet og jeg har ellers været rigtig meget rundt med offentlig transport med katte (ja, løse hunde og katte/hunde i transport taske/kasse er der forskel på, men det er jo så ikke det vi snakker om her). Det synes jeg godt nok er for dårligt af de pågældende selskaber!

[QUOTE=Løvehjerte;1192756]
Må de virkelig det hvis katten er pakket ad vejen i transportkasse? Det troede jeg ikke…
Men heldigvis er det heller ikke relevant for mig. Vi har dyrlægen i gåafstand, og ellers har jeg kun prøvet at have kat med i tog. :)[/QUOTE]

Min mor og jeg har oplevet at måtte stå ud af en bus med kattene i barnevognen, fordi der skulle være plads nok til “rigtige” barnevogne med børn i.
Hvilket er fair nok, synes jeg.

Men der har faktisk stået hos Movia at chaufførerne selv bestemmer om de vil have hunde/cykler med. (Førerhunde er altid undtaget)
At jeg så personligt aldrig har oplevet at blive afvist med et dyr, er noget andet.

Da Vivian og jeg tog til Viking Cats Albertslund udstilling her i april, havde vi ‘min’ klapvogn med. Og jeg var fuldt forberedt på at blive sparket ud hvis der kom barnevogne, eller hvis chaufføren sagde nej.
Om de stadig må det, ved jeg ikke.

Vi bruger en paraply klapvogn, når vi har en kat med i bussen. Hvis det så kniber med plads til andres barnevogne, tager vi transportkassen på skødet og klapper vognen sammen, så fylder den næsten ingenting :).

Vi ønsker os denne her :slight_smile:

[QUOTE=Blunky;1192868]Vi ønsker os denne her :slight_smile:

Jam den har heg også kikket på, men jeg er nervøs for at trådnettet ikke kan holde til kat.

Jeg oplevede det engang for mange mange år siden, jeg skulle op og besøge mine morforældre og ville gerne ha vores hund med fordi jeg ikke var vandt til at køre offentlig (jeg var omkring 11) Havde en lang diskution med chaufføren som til sidst sagde at kun hvis jeg var blind kunne jeg få lov, jeg så ham direkte i øjnene og sagde at jeg var ordblind. Det fik ham til at grine og så fik jeg lov at tage King med mig :wink:

[QUOTE=Ravn;1192836]Min mor og jeg har oplevet at måtte stå ud af en bus med kattene i barnevognen, fordi der skulle være plads nok til “rigtige” barnevogne med børn i.
Hvilket er fair nok, synes jeg.

Men der har faktisk stået hos Movia at chaufførerne selv bestemmer om de vil have hunde/cykler med. (Førerhunde er altid undtaget)
At jeg så personligt aldrig har oplevet at blive afvist med et dyr, er noget andet.

Da Vivian og jeg tog til Viking Cats Albertslund udstilling her i april, havde vi ‘min’ klapvogn med. Og jeg var fuldt forberedt på at blive sparket ud hvis der kom barnevogne, eller hvis chaufføren sagde nej.
Om de stadig må det, ved jeg ikke.[/QUOTE]

hvis kattene bruger sele ellers så kan du fast gøre selen inde i vognen lagde jeg mærke til :slight_smile: