Trols gik kold

Her i lørdags holdt vi en mindre halloween fest for de søde mennesker vi plejer at se gyserfilm med.
Både Trols og Mau havde haft en lang dag med en masse indtryk og lugte (vi havde bl.a. hentet blade fra skolen som vi havde brugt som pynt i lejligheden)

Til sidst gik vores søde skat kold, og jeg måtte bare have et billede! Sådan har jeg alligevel aldrig set ham ligge på kradsetræet før :tihi:

:hjerte:

:klapper: Ja, det ser ud til at have været en hård dag!

Den der lyserøde næse er godt nok lige til at kysse på :hjertehop:

Nårh det lille pus :slight_smile:
Det er bare så smuk en mis :wehuu:
Hilsen Lisbeth

:tihi:

han skal ikke meget længer ud bagved, før han ville falde ned :slight_smile:

Men hvor er han dejlig :hjerte:

Nååååårh :wehuu: Den stakkels lille trold :tihi: Han er da ihvertfald gået fuldstændig kold:hjerte:

Nåååå træt lille misser :wehuu:

:hjerte::hjerte:

Dejlig kat - men sikke en måde at sove på.

:høhø: :hjertehop:

Åhh … smukke dreng :wehuu:

:tihi: Ja der var vist en der var blevet træt…

Men hvor er han dog bare skøn :hjerte:

Tak for de søde ord om vores skønne dreng :wehuu:
(Som i skrivende stund lige har puttet i sofaen hos kæresten, og nu har puttet sig på printeren inde på kontoret hos mig :hjertehop: )

Godt foto er imponeret over han ikke falder ned

Nogen gange ligger tossen faktisk med hele bagpartiet ude over, altså begge bagben og hale hængende ned… :tihi:
Det ser også fantastisk morsomt ud :yah:

:hjertehop:

[quote=Rimmen;491076]Nogen gange ligger tossen faktisk med hele bagpartiet ude over, altså begge bagben og hale hængende ned… :tihi:
Det ser også fantastisk morsomt ud :yah:

:hjertehop:[/quote]

Underlig mine gider ikke sove på kradset træet det er radiator sengen , sengen og lammeskindet …

Vores birma elsker at ligge på ryggen og alle ben uden til siden som min mand siger det er underlig som de kan ligge tænk hvis vi skulle sove på den måde :S

Hvor er han da bare ualmindeligt smuk :slight_smile:

:wehuu::wehuu:

Det ville godt nok være svært for mig, at holde fingerne fra ham.
Han ser så saglig og afslappet ud :hjerte:

Tænk, hvis man kunne slappe af på den måde, :inlove: selv om jeg tvivler på, det ville se helt så elegant ud.

Han har da været helt udmattet efter en lang dags arbejde, men han ser super dejlig ud, selv om han er helt splattet. :hjerte: