Tror Thomas har fundet et hjem:-)

I går aftes da jeg kom hjem, lå min søde nabo - en single mand der total ligner Stephen King:rock: - i gruset på maven og forsøgte at lokke Thomas hen med mad.

-høhø Det var vist ikke meningen jeg sku se det:tihi:

Han har haft kat før, og har gået og luret på Thomas, som hænger mere og mere ud i hans garage (vi har fælles indkørsel). Han har kattelem for han har haft kat før.

Jeg gav naturligvis en salgstale - blandt andet, at han ikke strinter mere fordi han er kastreret og sagde, at jeg syntes han skulle begynde at fodre ham hos sig.

Det vil han tænke over…:ok:

Jeg lod også lige en bemærkning falde om, at katten jo fryser om vinteren - den gik rent ind kunne jeg se:) Alle kneb gælder vel, når det handler om at skaffe en mis som man elsker højt et hjem - måske endda lige klods op af ens eget ikk-surrender:sorry:

Så nu går jeg og håber.
Lige før kunne jeg se, at Thomas sad derovre igen. Han kan vist godt lide “King”:slight_smile:

Det lyder da ikke til at det er en umulighed for Thomas til at finde et nyt hjem og du kommer jo ganske givet til at se mere til ham, hvis det bliver tilfældet med naboen. Om ikke andet - så har du da noget at komme i snak med naboen om :stuck_out_tongue:

Det ville da være lige i øjet…så kunne du også se ham meget OG eventuelt være kattesitter :ok:…og han kunne beholde sine missevenner:rock:

:kryds::kryds::kryds:

Det lyder som om Thomas har charmet sig ind på S.K. look-a-like.

Damn !!

Jeg havde fået et chok, hvis jeg lige havde læst en Koontz/King bog og så der lå en mand på maven i MIN indkørsel…

:besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:

[QUOTE=lenschow;212911]I går aftes da jeg kom hjem, lå min søde nabo - en single mand der total ligner Stephen King:rock: - i gruset på maven og forsøgte at lokke Thomas hen med mad.

[/QUOTE]

der er nu noget over mænd der lægger sig i gruset for misserne… det er bare så… -wehuu

hvis bio uret ikke tikker inden… :fløjte:

Hvor er det herligt! Jeg krydser fingre for at han åbner sit hjerte og hjem for den dejligt Thomas :kryds:

Jeg håber virkelig det bedste for Thomas :wehuu:

Din nabo lyder som et rigtig dejligt menneske.
Hvorfor skulle han ellers ligge på maven.

Jeg tror, at jeg vil være kat i mit næste liv.
Jeg har kun én gang i mit liv mødt en mand; som elskede mig så højt,
at han lå på maven for mig :wehuu:

Åhhhhh Helle optag du ham ikke, King, jeg ville gerne ha’ set ham ligge der på maven for Thomas.
Jeg har mødt King, og han ville passe godt sammen med Thomas så jeg :kryds: alt hvad jeg kan for Thomas

Ihhh hvor er det dejligt at høre…

Vi snakker allerede meget kat - han synes de er så sjove i deres gård og de vil så gerne ud til ham.

King har kattetække:-)

Den rigtige King har også katte jo - siamesere:-)

Der ER altså noget helt specielt dejligt over mænd, der er vilde med katte - ja, i det hele taget mennesker der kan lide katte og som man kan katte-nørde-snakke med :rock:

Herligt om det kunne blive et hjem for Thomas - og det lyder til at kunne blive et godt hjem :thumbup: - og du vil fortsat kunne følge Thomas.

Også herligt at det for en gangs skyld er en mand, der vil lade en kat flytte ind - som besøger har jeg kun en eneste gang besøgt en single mand, der havde fået en kat fra DDAA.

Han er svært ikke fordømmende - forleden havde han en elektriker på besøg, og de vidste ikke, at jeg sad i stuen og ku høre dem.

Elektrikeren: Nå der sidder godt nok en stor kat hva! (Det var Tara). Bag hegn… Det er nok sådan nogle dyre nogle, der ikke må gå ud hahahahhaa"

Min nabo: “Det ved jeg intet om”.

Tavshed tavshed tavshed…

Elektrikeren: Nå det var den lampe der…

:slight_smile:

Det havde han altså godt af. han troede lige han kunne forarges:-)

Har din nabo besluttet sig for om han vil være Thomas’ nye slave? :):kryds:

Jeg har ikke set ham siden:-)

Jeg skal nok fortælle jer det :slight_smile: