Tune d. 7 August - åben for tilmelding ;)

Hende har jeg altid med, hvorfor???

Synes bare hun er så fin :slight_smile:

Jamen så for du mulighed for at se hende rigtig. Kaitlyn er som regel altid den eneste blåtortie bimse som er repreæsenteret på de fleste danske udstillinger, så jeg er rigtig glad for at vise en af de smukkeste af slagsen.

Hvem tager du se med???

Jeg så hende i Haderslev og blev helt forelsket :wink: jeg har godt nok ikke brudt mig så meget om tortie men efter at se hende så har jeg en anden mening om tortie :slight_smile:
Jeg skal have Dk Askepot’s Guinevere med. Men jeg får forhåbentligt snart Søren’s lille Iaddix pige hjem og bo :slight_smile:

Sabatinis :slight_smile:

Kan man bare komme som tilskuer ? Og hvad koster det?

Ja, det kan du sagtens. Jeg mener det koster 30-40 kr. at komme ind som publikum :slight_smile:

[QUOTE=Metiela;631508]Jeg så hende i Haderslev og blev helt forelsket :wink: jeg har godt nok ikke brudt mig så meget om tortie men efter at se hende så har jeg en anden mening om tortie :slight_smile:
Jeg skal have Dk Askepot’s Guinevere med. Men jeg får forhåbentligt snart Søren’s lille Iaddix pige hjem og bo :-)[/QUOTE]

Så var det dig jeg stod og snakkede med ude ved kantinen søndag morgen,

Ja Kaitlyn har en helt specialfarvefordeling, af hendes tortiefarver, Sørens killinger er også helt vild bedårende

Ja det var mig :wink:

Hvodan ku du egentlig vide det?

Hvor bliver det spændende, nu er der kun en måned til :slight_smile:

Det var da du skrev hvem du havde med til Haderslev så kunne jeg huske hvem du var

Så kom min bekræftigelse til Tune, men skal jo måske have en ekstra med, men må vente til sidste øjeblik med at tilmelde

Øv, jeg har stadig ikke fået min… Mon jeg skal tilmelde mig igen?

Vent i nogle dage endnu, kan være hun laver bekræftigelserne i den rækkefølge tilmeldningerne kommer ind

Jeg har heller ikke modtaget min endnu… Regner med at jeg lige venter weekenden over - inden jeg skriver :smiley:

Jeg har heller ikke fået mine bekræftelser endnu, men jeg ved at i hvert fald Snus er med.
For jeg har fået positivt svar tilbage på hendes klasseændring fra 7 til 5 :slight_smile:

Nå okey så er jeg mere rolig nu hvor jeg ikke er den eneste der ikke har fået en bekræftigelse :slight_smile:

Så er der kommet bekræftelse på begge mine og jeg kommer med

CH Catika’s Let’s Go Crazy, SOMn, kl. 7
Catika’s Darling Nikki, SOMn, kl. 9

Hermed bekræftes tilmeldingen af:

Hass’ Betty Boop, NFO grp III, klasse 12
Robdrup’s Askja, NFO grp III, klasse 5

:thumbup::thumbup: