Tune d. 7 August - åben for tilmelding ;)

Jeg har også fået min bekræftigelse og jeg kan mærke at jeg glææææder mig. Har ikke selv udstillet siden oktober sidste år :slight_smile:

Så er det jo også ved at være på tide at komme afsted igen…

:juhu: jubii så fik jeg også min :wink:

Det var godt at du fik den

Ja tænk hvis der skulle holdes udstilling uden mig :slight_smile:

[QUOTE=DK Thomani;630087]Rikke vil gerne udstille sin lille bamse, så når jeg kommer hjem tilmelder jeg:

Thomanis Tiësto - NFO n 09 - Klasse 12 :)[/QUOTE]
Jaaa, og jeg glæder mig rigtig meget :smiley:

Det må man sige ja til. Så må jeg se om jeg kan holde styr på den sæk lopper jeg skal have med.

Orv… det må være skæbnen, jeg har lige købt en stor taske :tihi:

Fru Hermann og jeg blev så enig om ikke at støve nogle katte af.
Men vi kommer sammen med Samson for at se Windsor ,og for at se min Wille dreng på hans første udstilling .
Om lørdagen skal vi lære at vaske helt hvid kat hos Lene og Peter, for helt hvid har vi jo ikke prøvet før :slight_smile:

Vi har besluttet, at vi ikke kommer til Tune alligevel.

Øv :frowning:

Vi håber at kunne presse en Sverige-udstilling ind i løbet af efteråret i stedet. Fx. i Lund i oktober :slight_smile:

Mästerkattens udstilling?
Den ville jeg også gerne deltage på, men det er tæt på Verdensudstillingen så jeg tror ikke vi har råd.

[QUOTE=PiaR;633503]Mästerkattens udstilling?
Den ville jeg også gerne deltage på, men det er tæt på Verdensudstillingen så jeg tror ikke vi har råd.[/QUOTE]

Ja, det er vist rigtigt. Men vi hopper jo også over World Show.

Vi kan jo give middag når I alligevel er på disse kanter?

Det siger vi bestemt ikke nej til :slight_smile:

Herligt!

[QUOTE=En forhenværende bruger;620598]Mon ikke det bliver til disse to

Meekocoons Minik, MCO gr. VII, kl 12
Meekocoons Ivalo, MCO gr. II, kl 12

og måske en mere, alt efter om jeg selv skal klare det eller gemalen er hjemme og kan tage med.[/QUOTE]

Nå, jeg afventer lige tilmeldingen til sidste øjeblik. Tror hellere jeg vil nuppe et besøg, og så ellers drøne hjem for at modtage en MEGET længe ventet “pakke”… men vi må se :wink:

Og så har jeg lige tilmeldt en lille blå tøs . . . og det er IKKE en MCO :muhaha: :muhaha:

Og til en afveksling virkede online tilmedlingen ikke for mig igen igen - så Postmand Per har fået et brev han skal køre ud for mig :smiley:

Lotte - din bandit - hvad har du nu fået dig liflet til :høhø::høhø::høhø: ??