[QUOTE=Coogans;639005]Og til en afveksling virkede online tilmedlingen ikke for mig igen igen - så Postmand Per har fået et brev han skal køre ud for mig
Lotte - din bandit - hvad har du nu fået dig liflet til :høhø::høhø::høhø: ??[/QUOTE]
Det sammen her , har prøvet 2 gange online .
Har aldrig prøvede at have så store problemer med at til melde og betale for en enkel kat som denne gang.
Så nu har også gang i snegleposten
Føler mig som et blå øjet ny begynder:høhø::høhø::høhø:
Eller når tdc pludselig ikke kan sende til en msn email . Sær at jeg i dag lige har fået par mails fra familie og venner som er tdc kunder SUK !!!
Vi kommer (uden kat) - som tilskuer/publikum/gæst og ser på de mange søde og flotte katte. Det kan vi godt lide at gøre 1-2 gange om året. Det er en hyggelig måde at bruge en dag på synes vi - og samtidig ser man på nogle spændende katteracer, når man nu ellers ikke kan have en kat af hver katterace derhjemme…
Jeg tilmeldte faktisk både Cæsar og Queenie (UFB) i sidste uge, men eftersom Queenie flytter i weekenden, kommer hun ikke med alligevel.
Cæsar kommer med, hvis jeg vurderer at han er faldet helt til her - det tror jeg nu nok, for der er store fremskridt
Det er lidt sjovt men jeg foretrækker næsten ham fremfor Hans Lindberg. Han gramser ikke så meget på katten og prøver ikke at lægge den på ryggen, som Hans gjorde med Ayana sidste år.
Det kunne kun absolut ikke lide:thumbdown: og prøvede at flygte.
Hvornår plejer dommer fordelingen at komme er spændt på om jeg får opfyldt mit ønske: dommer af hunkøn eller Raymond til Fjummer (håber ikke Raymond ser det og tager det forkert men ham kan Fjummer godt lide )…hvor tit mon de får så syspekt et dommer ønske :høhø:
øv, øv, samme dommer til begge mine hankatte, brødre, gr 2 og gr 9. øv.
Mon jeg skal lade den ene kat blive hjemme?
Kender nogen Isabelle M. Chiavuzzo ?