Tusind tak for hjælpen :D

Ja - der er et par stykker (eller flere :tihi: ) som har hjulpet mig helt enormt meget!
Jeg betalte i dyre domme for at tage et kursus sidste sommer, for at kunne blive det der hedder AMPS kalibreret - og derefter har flere gæve kattegale stillet op til observationer af hverdagsopgaver, så jeg kunne blive kalibreret.
Og hver eneste gang er det jo endt med at vi har hygget os helt :høhø:

og nu til den rigtig gode nyhed:

Jeg har her til aften modtaget mit certifikat og kalibreringskode - jeg er officielt AMPS kalibreret :wehu: :thumbup:

Det giver mig ikke bare et skridt foran i jobkøen og flere fremtidsmuligheder som ergoterapeut, når jeg er færdiguddannet - det giver mig et ordentligt gevaldigt spark fremad mod mulighedernes land! :thumbup: Det er SÅ fed en følelse at have gennemført det!

så til de gæve kattegaler - I ved jo hvem I er :
TUSIND TUSIND TAK!

jeg kunne ikke have gjort det uden jer :thumbup: :wehu: (og de andre som ikke lige her på kattegale skal jeg også huske at have takket :thumbup: for jeg kunne ikke have undværet nogen af de som stillede op til at hjælpe mig :thumbup:)

… og nu forsvandt nervøsiteten for eksamen i næste uge sjovt nok også - hele verden kan bare komme an! :rock:

Et stort TILLYKKE her fra :juhu::juhu:

:flag::flag::flag::flag::flag:

Knus Gitte

Ikke at jeg aner, hvad det der AMPS kalibreret er for en fisk :gruble: … men du skal da ha’ et kæmpe TILLYKKE alligevel :juhu:

Det er bare så godt gået Pia - stort tillykke endnu engang.

Sig til hvis du har brug for at blive fejret en dag, så finder jeg på noget :ok:

Whee, hvor er det altså bare fedt! :juhu:
Jeg er glad for at det lykkedes for dig her i anden omgang!

Tillykke… :slight_smile:

Os der ikke ved hvad “AMPS kalibreret”, giver du en forklaring på et tidspunkt?

Jeg kan godt huske da du efterspurgte “emner” :slight_smile:

STORT TILLYKKE med at det gav pote!

den helt korte og totalt uforståelige forklaring på AMPS:

The Assesment of Motor and Process Skills (AMPS-testen) er et nyskabende observationsredskab, som anvendes til at vurdere kvaliteten af personers udførelse af huslige (instrumentelle) og personlige dagligdagsaktiviteter (ADL).

:tihi:
men det lyder flot! :høhø:

Ahh, det vi kaldte “køkkenterapi” eller noget i den stil, da jeg arbejdede i psykiatrien fx?

Man observerer fx hvordan en patient/klient eller lignende bærer sig ad, hvis vedkommende skal bage en kage. Kan de finde ud af at tage en egnet skål, slå æg ud og sådan noget.

Am I right?

Mariann

P.S. Tak for samvær til spisning lørdag aften i øvrigt :slight_smile:

Tillykke, det er bare så flot :slight_smile:

[QUOTE=dK Gugs;826560]Ahh, det vi kaldte “køkkenterapi” eller noget i den stil, da jeg arbejdede i psykiatrien fx?

Man observerer fx hvordan en patient/klient eller lignende bærer sig ad, hvis vedkommende skal bage en kage. Kan de finde ud af at tage en egnet skål, slå æg ud og sådan noget.

Am I right?

Mariann

P.S. Tak for samvær til spisning lørdag aften i øvrigt :-)[/QUOTE]

blandt andet ja :slight_smile: der er en del køkkenopgaver i AMPS faktisk :slight_smile:

Og selv tak :smiley: Fedt at få sat navn på endnu en herinde :smiley: