Tusind tak til

Brian, Karina OG ISÆR Rebecca fordi I stod igår og lørdag og solgte Hittekatteting og -sager til Hønseudstillingen i Bjerringbro.
Kunne forstå på det hele, at der er noget at et salgstalent i Rebecca…hun nærmest hev folk hen til standen fordi de skulle se OG ikke mindst købe
Det kom der lige en halv hittemis ud af …økonomiske altså :rock:

Hittemiserne og undertegnet siger mange tusing gange Tak:tak:
Jeg tror forøvrigt Karine eller var det Brian…har et billede af standen…HINT:tihi:

Jamen velbekommen Brita, vi hyggede os ihvertfald med det, så meget at vi uden Britas accept, sagde ja til at komme igen næste år. :tihi: Men det tror jeg nu nok er afklaret med dig nu, så vi godt kan få lov til det.

Det er et lidt andet klientel, end til katteudstillingerne. Og Rebecka var lykkelig for alle de tigerdyrsting Johnny havde doneret, som hun rodede gevaldigt igennem. Så nu har hun en pude at ligge med, et skilt på døren med at hun ikke vil forstyrres fordi hun sover, og så puster hun sæbebobler på livet løs.

Og tøsen har helt sikkert ikke arvet hendes mors generthed, for det var vildt fremmede som blev hevet med over og skulle se hvad hendes mor og far solgte. :ups: Og så skulle de da lige se hendes kanin, som hun fik hendes far overtalt til at købe til hende i går.

Finder lige kameraet, så skal jeg nok få lagt billeder ind af vores dag.

Så kommer der lidt billeder her fra fjerkræsudstillingen i Bjerringbro. Det giver lidt en idé om hvad der sker på en hønseudstilling. Denne her gang, var der dog også lidt kaniner med til fremvisning, og de vil prøve næste år, om de også kan få en bedømmelse på dem.
Og jeg prøvede i år at overtale dem til at sætte et lille hjørne af til fremvisning af katte, men det er ældre mænd som sidder i bestyrelsen, så det tager lidt tid at få ændringer igennem.

Britas stand, som vi havde fået lov at tage med.

Tombolaen, som især Rebecka støttede godt i år, måske fordi faderen gerne ville vinde rundsaven eller topnøglesættet. :tihi:

kanin som er far til Anton som vi fik med hjem.

Se lige katten i pileflet på gulvet, den kom jeg til at købe.

Min dejlige svigerfar, som er formand for hønseklubben

Bedømmelse af hønsene foregår før publikum får lov at komme ind, så det er heldigt at medlemmerne meget gerne går med nysgerrige rundt og fortæller om de forskellige racer, for ellers ville man ikke have en idé om hvad der er godt eller skidt på de enkelte dyr.