Tusind, tusind tak

…for en fantastisk dag.
Sjældent er jeg blevet fejret så fint og sunget fødselsdagssang for.
Og tusind tak til alle i der har givet mig gaver.
Henriette kom med den støøøørste kurv med alverdens kalorier, både i tør (slik og chips) og våd (cola( form. Jeg vil tro jeg kan løve 456 maratons på den kurv :tihi:
Tusind tak for blomster og tusind tak for alle i der kom og købte en masse
Af de 62 senge jeg havde med er i hvert tilfælde halvdelen solgt og det var TRODS jan, en dyr jul og det faktum vi er godt inde i måneden, et flot salg og en flot støtte til fremtidens hittemisser.
Vi ved det hul der hedder dyrevelfærd er bundløst, men det hjælper fisme godt når I kommer og køber, donerer (tak for alle de flotte strikkede ting, stof, kattegrus, superflotte drillepinde og futsko…håber ikke jeg har glemt noget) og er så søde og hjælpsomme.
Også tak for den gratis middagsmad jeg fik og mange tak for verdens STØRSTE tigerdyrs"bamse"
I der kommer imorgen…kom og hils på ham og få en flødebolle. Jeg er ca. kommet af med halddelen (købte 168) og der er også masser af twist tilbage…så kom og hils på
Nu vil jeg trække 12 mis over mig og se om jeg får lov at sove :uha:
TAK for en vidunderlig dag :juhu:

Lyder som om du havde en skøn dag!!! :juhu:

Dejligt!! :inlove::inlove:

Ville gerne have været der til at fejre, men det må blive en anden gang. Dejligt at høre, at du havde en god dag i hvert fald :slight_smile:

Dejligt at høre… Jeg håber du kan bruge indholdet i gaven fra os :slight_smile:

Dejligt at du havde en god dag.
En forsinket tillykke :slight_smile:

Forsinket tillykke herfra :slight_smile:

Hvor skønt at høre du havde en dejlig dag :juhu: Vi, der sidder herhjemme, har nok alle været spændte på at høre om gave, dag og salg - så det er skønt du lige orkede en opdatering :slight_smile: Håber der blir solgt en masse i morgen - for at hjælpe misserne og for at vise dig hvor tilfredse alle katte folkene er med dit hårde arbejde :thumbup:

Dejligt at høre, at du havde en god dag, Brita :slight_smile:

Men inden vi bliver alt for rørstrømske, synes jeg lige, du skal se, hvad du er skyld i:

Sådan så mit stuegulv ud en halv time efter, jeg var kommet hjem i går. Og det er kun et udsnit af det, der er med på billedet. Nej, det er ikke, fordi der er gået hul på en sofapude. Men fordi Basserne fik en af Britas medbragte fasanvinger hver af deres opdrætter.

Og de (vingerne) lader til at være i fuldt fæld - godt hjulpet på vej af de mange tæv, som især Asani gav dem :høhø: :høhø:

Det var en stor fornøjelse at se ham bakse rundt med sådan en kæmpestor vinge og hoppe op og kaste rundt med den, så den fløj (if you pardon the pun) gennem rummet :slight_smile: Fasanfoden har også været under behandling.

Måske skal man snart til at advare gæster om, at de kan risikere at falde over både afskårne kanin- og fasanlemmer, når de træder indenfor :klapper::klapper::klapper:

Ha ha Ingrid, de har da godt nok fået pillet den fra hinanden. Sådan så det ud i aftes, og de har fået mere bank her til morgen

Dejligt at du havde en god dag. :slight_smile:

Kan fortælle at Spike blev rigtig glad for sin seng og de første par timer fik ingen andre lov til at ligge i den . Nu ligger han lidt små fornærmet over i den gamle mens de andre ligger på skift i den

Ihhh - så skønne fjerbilleder :slight_smile: Kunne være man udover kaninpoterne skulle lade sådan en bette pippers fjer komme indendørs også :slight_smile:

Jeg ved ikke hvad der er blevet af den vinge jeg gav vores i går. Den er som sunket i jorden og der er heller ikke specielt mange dun nogen steder :?

Men specielt Stevie mente i al fald at den sku’ ha’ no’en BANK! Og Ozzy har gumlet på fasanfoden, så jo. En ok succes. Ikke helt så meget som kaninpoterne, men det var ikke spild af penge at købe fasandele heller :wink:

FEDT!!! Den ligger nok og gemmer sig ét eller andet liiiille bitte sted, som kun misserne kender :slight_smile:

dejligt at du blev glad for gaven, den har du om nogen fortjent.
tak for flødebolle(r), de var gode.

nåja vi købte så ingen saml selv fugl, for der mgl jo lidt dele for at de var komplet:høhø:
er ret sikre på at sådan en ½ fasan ikke “levede” længe hos os

Herlige billeder