Tusind tusind tak!

Kære kattegale!!

Jeg har lige været i postkassen og der lå et brev fra jer

Det er noget af det sødeste, mest betænksomme jeg nogensinde har set… jeg sidder og STOR-tuder … det er bare så smukt og det er SÅ dejlig læsning…

tusind tusind tak fra både PP og mig - jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige…

det er bare så sødt af jer!! - tænk at i har lavet det til os…

-gruppekram

… i er bare så dejlige allesammen!!!

:hjerte::hjerte:

Årh… det var vel det mindste vi kunne gøre for jer to søde, smukke unge mennesker…

jamen ord dækker slet ikke… det er bare så sødt…

i har gjort mig så umådelig glad…

Det kan du selv være…søde Regitze…

Altså dejlig.
Kærlige tanker
Mona -blomst-blomst-blomst-blomst

[quote=Battlestar;127357]jamen ord dækker slet ikke… det er bare så sødt…

i har gjort mig så umådelig glad…[/quote]

Jamen, søde Regitze, så er det jo det hele værd.

Dejligt at I blev glade for vores små hilsener.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

[QUOTE=Eva;127361]Jamen, søde Regitze, så er det jo det hele værd.

Dejligt at I blev glade for vores små hilsener.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:[/QUOTE]

PP er lige kommet hjem - han sidder og læser dem igen … han er meget rørt

det er ret enestående at være en person som SÅ mange har lyst til at gøre noget for der er så betænksomt…

jeg føler mig meget speciel :slight_smile: og det vil jeg gerne sige tak for … det betyder mere end jeg kan sige

[quote=Battlestar;127365]PP er lige kommet hjem - han sidder og læser dem igen … han er meget rørt

det er ret enestående at være en person som SÅ mange har lyst til at gøre noget for der er så betænksomt…

jeg føler mig meget speciel :slight_smile: og det vil jeg gerne sige tak for … det betyder mere end jeg kan sige[/quote]

Du ER speciel - og det er PP garanteret også, ellers havde du ikke giftet dig med ham

:wehuu::wehuu::wehuu:

[quote=Battlestar;127365]PP er lige kommet hjem - han sidder og læser dem igen … han er meget rørt

det er ret enestående at være en person som SÅ mange har lyst til at gøre noget for der er så betænksomt…

jeg føler mig meget speciel :slight_smile: og det vil jeg gerne sige tak for … det betyder mere end jeg kan sige[/quote]

:inlove::inlove:

Du er speciel - og det er jeg sikker på, at din mand oz er - for els havde han ikke valgt dig - krage søger mage.

:tihi::tihi::tihi:

Det har I da bare rigtigt godt af -kramer

i har ret :slight_smile: PP er noget særligt og jeg elsker ham meget højt :slight_smile:

tusind tak endnu engang for jeres gave - den er bare så meget fra hjertet og det er det der betyder så utrolig meget :slight_smile:

Velbekomme Gitze, det glæder mig :slight_smile:

Sådan et brev hører sig jo til når en ægte kattekvinde bliver gift og er så sød som du…og nu kunne hele banden jo ikke stå i kirken, så må man jo smide en hilsen på en anden måde :tihi:

Hvor er det dejligt at høre, at I blev glade for hilsnen.

Vi kunne jo ikke troppe op og danne et espalier, så det var en anden måde at sige tillykke :hjerte: