Tusind tusind tusind tak!

Jeg, og sikkert mange andre er glad for at det var noget du ku’ bruge :smiley:

Selvfølgelig fortjente du en påskønnelse for det kæmpestore arbejde du gør med KG. Uden dig ingen os :smiley:

Det siges jo at det gode du giver ud, kommer mange fold tilbage. Så med alt det gode du har givet os, står vi stadig i stor gæld til dig - kurv eller ej :hjerte:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1000810]Jeg, og sikkert mange andre er glad for at det var noget du ku’ bruge :smiley:

Selvfølgelig fortjente du en påskønnelse for det kæmpestore arbejde du gør med KG. Uden dig ingen os :D[/QUOTE]

Lige præcis :smiley:

Det var rigtig dejligt at se dig blive glad :hjerte:

:):):slight_smile: Rigtig glædelig jul til dig og dine misser. Tak for et dejligt forum som de fleste af os slet ikke kan undvære, ja gaven til dig er velfortjent, stort knus herfra.:slight_smile:

Jeg er bare stolt over at kunne sige at jeg var med til at give en god gave, til en dejlig kvinde.
Blev jo næsten helt høj af din glæde, overraskelse og forbavselse. :tihi:

Nu har jeg ikke været på KG så længe, men jeg har følt mig godt modtaget af venlige og åbne mennesker, og så er det kun en glæde at kunne give tilbage.

Det er utroligt hvad du gør, for at så mange mennesker har et sted man kan kalde hjem, stille spørgsmål og danne nye kontakter.
Et perfekt eksempel er sidste tirsdag hvor du åbnede dit hjem for mig, en relativt vildt fremmed person, for at snakke om Coons og opleve dem på nært hold.

Som Solveig siger, det man giver ud kommer tilbage.
Og rigtig mange KG-brugere valgte at springe til for at give tilbage, dem der havde muligheden for det. :slight_smile:

Såååeh… Selv tak. :hjerte:

kære gitze

den glæde du viste da du modtog gaven er mere end tak nok, og du har om nogen fortjent den gave, for i din kamp for at holde Kg kørende har du været den vildeste fighter og har kæmpet dag og nat for at alle vi brugere hver eneste dag kan bruge dk´s bedste katteforum

Det er så velfortjent, for hvad skulle vi dog gøre uden dette forum? :thumbup:

Det har været en fornøjelse at overraske dig, søde Gitze :hjerte:
Og du har i dén grad fortjent det!
Endnu en gang tak for et skønt forum :tak:
:knuser:

Og selv tak, skønt at se hvor glad du blev

:slight_smile:

Velbekomme

Dejligt at se hvor gad og overrasket du blev…

Selv tak :slight_smile:

Du lægger jo et stort arbejde i at holde kattegale i luften med alt hvad det måtte indebære. At se dit smil, din glæde og din overraskelse var det hele værd.

Tak for din indsats på KG.:tak:

vh

Andreas

Jeg håber, du vil nyde at gå shop-amok med din mere end velfortjente gave :slight_smile:

Men jeg er altså nødt til at spørge, hvad du tænkte, lige da du åbnede døren og ikke alene så kurven, men også en person, du ikke ventede, som var i gang med at filme? Og som blev ved med at filme, da I kom indenfor?

Vi er glade for, hun gjorde det, for videoen ville ingen af os nok have været foruden :slight_smile:

[QUOTE=galath;1001023]
Men jeg er altså nødt til at spørge, hvad du tænkte, lige da du åbnede døren og ikke alene så kurven, men også en person, du ikke ventede, som var i gang med at filme? Og som blev ved med at filme, da I kom indenfor?

Vi er glade for, hun gjorde det, for videoen ville ingen af os nok have været foruden :)[/QUOTE]

jamen jeg syntes det hele var lidt underligt :smiley:

for det første havde de ikke ringet på dørtelefonen…de bankede på min hoveddør uden forvarsel, så jeg var på ingen måde klar - hår, tøj … alting i uorden - tænkte det var min irriterende underbo der kom på et ubelejligt tidspunkt

så åbner jeg døren - og ser maja med en kæmpe kurv… wow - stor værtindegave tænkte jeg… nok har jeg passet godt på mis - men det der var da lovlig fint…

så så jeg Saga… og tænke… ok - der er godt nok lavet om på planerne… det kunne de da godt lige have fortalt - ok jeg har altid mad til en til for alle tilfælde men jeg vil da gerne vide det…

så så jeg kameraet - det lign et helt alm kamera så det faldt mig ikke ind at de filmede… omend jeg spekulerede noget på hvad de mon havde taget foto af ude på gangen…

i det hele taget var det noget forvirrende… ret meget faktisk

så fik de præsenteret det hele - og voila - så faldt 10 øren og jublen satte ind :slight_smile:

og vil i øvrigt lige sige:

de almond cookiesder var med i kurven er UBETINGET det mest vanedannende jeg nogensinde har spist… de smagte mere end godt… de var fuldstændig fantaststiske

smagen af mandler appelsin vanille og honning… nuiiiii guf guf guf… :savle:

jeg kan desværre ikke byde eventuelle gæster på en godbid for jeg har spist dem allesammen selv… :toshy:

[QUOTE=Battlestar;1001027]jamen jeg syntes det hele var lidt underligt :smiley:

for det første havde de ikke ringet på dørtelefonen…de bankede på min hoveddør uden forvarsel, så jeg var på ingen måde klar - hår, tøj … alting i uorden - tænkte det var min irriterende underbo der kom på et ubelejligt tidspunkt

så åbner jeg døren - og ser maja med en kæmpe kurv… wow - stor værtindegave tænkte jeg… nok har jeg passet godt på mis - men det der var da lovlig fint…

så så jeg Saga… og tænke… ok - der er godt nok lavet om på planerne… det kunne de da godt lige have fortalt - ok jeg har altid mad til en til for alle tilfælde men jeg vil da gerne vide det…

så så jeg kameraet - det lign et helt alm kamera så det faldt mig ikke ind at de filmede… omend jeg spekulerede noget på hvad de mon havde taget foto af ude på gangen…

så fik de præsenteret det hele - og voila - så faldt 10 øren og jublen satte ind :)[/QUOTE]
Du lignede også ét stort spørgsmålstegn :lol:
Vi havde sneget os ind i opgangen ved at ringe på hos en underbo, og sige at vi havde glemt nøglen. Inden vi bankede på havde vi smidt skoene og tændt lyskæden og kameraet, så vi var SÅ klar :

//youtu.be/8A6kzpRmM-M

Tænk at sådan en lille indsamling, kan skabe så stor glæde hos så mange mennesker. Hvor er det dog pragtfuldt! & hvor er jeg glad for at være en del af det! :hjerte:

[QUOTE=Theomilou;1001066]Du lignede også ét stort spørgsmålstegn :lol:
Vi havde sneget os ind i opgangen ved at ringe på hos en underbo, og sige at vi havde glemt nøglen. Inden vi bankede på havde vi smidt skoene og tændt lyskæden og kameraet, så vi var SÅ klar :[/QUOTE]

Smart :smiley: Og egentlig lidt skræmmende at nogen lukker ukendte mennesker ind i en låst opgang med verdens ældste undskyldning :wink:

Men lige i dette tilfælde er det jo godt at der stadig findes mennesker der ikke er top-mistroiske :lol:

[QUOTE=Battlestar;1001027]jamen jeg syntes det hele var lidt underligt :smiley:

så fik de præsenteret det hele - og voila - så faldt 10 øren og jublen satte ind :)[/QUOTE]

Hæhæ tak for din beskrivelse af din indre reaktion, den vidner om, at du bare ikke anede hvad der ramte dig, of tak for forummet du giver os mulighed for, at udfolde os på.

De skønne videoer Maja og Saga har lagt op er nydt flere gange, og egentlig skal der herfra også gives en stor tak for det store arbejde de har lavet sammen med en “stofpuscher” til den ekstremt skønne kurv de fik lavet på vegne af os andre.

Du fortjener det så meget Gitze.

Dejligt Maja tog en tanke op (som vi nok har været mange der har ønsket os på en eller anden måde, at kunne føre ud i livet), gjorde noget ved det, og blev tovholder på hele projektet for os alle.

Mvh
Yvonne
PS. Er Coons bare sådan generelt??? Eller er dine lidt specielle, måske præget af din personlighed? De er bare så skønne, anmasende, tillidsfulde og nysgerrige, udfra videoen at dømme :hjerte:

[QUOTE=Kiwa;1001217]Hæhæ tak for din beskrivelse af din indre reaktion, den vidner om, at du bare ikke anede hvad der ramte dig, of tak for forummet du giver os mulighed for, at udfolde os på.

De skønne videoer Maja og Saga har lagt op er nydt flere gange, og egentlig skal der herfra også gives en stor tak for det store arbejde de har lavet sammen med en “stofpuscher” til den ekstremt skønne kurv de fik lavet på vegne af os andre.

Du fortjener det så meget Gitze.

Dejligt Maja tog en tanke op (som vi nok har været mange der har ønsket os på en eller anden måde, at kunne føre ud i livet), gjorde noget ved det, og blev tovholder på hele projektet for os alle.

Mvh
Yvonne
PS. Er Coons bare sådan generelt??? Eller er dine lidt specielle, måske præget af din personlighed? De er bare så skønne, anmasende, tillidsfulde og nysgerrige, udfra videoen at dømme :hjerte:[/QUOTE]

det var også en 110% overraskelse - jeg havde aldrig set det komme. Efter jeg lavede jeres skjulte forum jeg ikke måtte se tilbage i november - så glemte jeg da alt om det så jeg var helt blank

en ting er selvfølgelig den utrolig flotte gave - den i sig selv er helt fantastisk…

men hvad der har betydet allermest har været at i havde lyst til at gøre det for mig… den er ikke helt sunket ind endnu tror jeg…

og mine mislinger - de er utrolig tillidsfulde :slight_smile: i hvert fald de 6 - den sidste ska lige havde lidt tid :slight_smile: men de 6 af dem er meget fremme i poterne … og i gave kurven :slight_smile: bare vent til Maja poster billederne fra igår