Der tog i virkelig rumpen på lille Gitze!!! det er den største overraskelse jeg nogensinde har fået… wow…
Tusind tusind tak for den MEGET flotte gave… det er så utrolig sødt af jer og SIKKE et arbejde i har lagt i det…
Jeg har jo ikke kunnet se jeres “arbejdsforum” - jeg havde sandheden i ære fuldstændig glemt at jeg havde lavet det… men jeg har sammen med Maja og Saga siddet og læst de lange tråde her til aften og set hvor utrolig meget arbejde og hvor mange tanker og ideer der er gået til at realisere min gave…
Jeg kan slet ikke fortælle jer hvor meget gaven betyder for mig - ikke kun pga størrelsen og fordi jeg nu både kan få min yndligsdeo og et par nye sko og en tur i Zoo - men fordi jeg kan se hvor mange der har deltaget og hvor meget energi i har brugt på at gøre gaven til noget helt specielt
Det er den mest enestående og gennemtænkte gave jeg nogensinde har fået - den er så perfekt til mig og jeg er SÅ glad for den
Det var rigtig dejligt at se du blev så glad (& nu læse), for det var jo netop det vi ønskede, at glæde dig som tak for al den glæde vi har ved at kunne bruge kattegale! Så selv tusind tak
Hvor er det dejligt at du blev glad for gaven… Det har været nogle rigtig laaaaange dage for alle os, men at se og høre din glæde, har absolut været ventetiden værd Jeg håber at du og misserne vil nyde de gode sager og at du kan finde en masse godt at bruge gavekort på…
Tak til både dig og de andre admin’s for jeres arbejde her på sitet