Tusind tusind tusind tak!

Der tog i virkelig rumpen på lille Gitze!!! det er den største overraskelse jeg nogensinde har fået… wow…

Tusind tusind tak :tak: :tak: :tak: :tak: for den MEGET flotte gave… det er så utrolig sødt af jer og SIKKE et arbejde i har lagt i det…

Jeg har jo ikke kunnet se jeres “arbejdsforum” - jeg havde sandheden i ære fuldstændig glemt at jeg havde lavet det… men jeg har sammen med Maja og Saga siddet og læst de lange tråde her til aften og set hvor utrolig meget arbejde og hvor mange tanker og ideer der er gået til at realisere min gave…

Jeg kan slet ikke fortælle jer hvor meget gaven betyder for mig - ikke kun pga størrelsen og fordi jeg nu både kan få min yndligsdeo og et par nye sko og en tur i Zoo - men fordi jeg kan se hvor mange der har deltaget og hvor meget energi i har brugt på at gøre gaven til noget helt specielt

Det er den mest enestående og gennemtænkte gave jeg nogensinde har fået - den er så perfekt til mig og jeg er SÅ glad for den

i er vidunderlige…

:gruppekram:

hvor er det godt at høre du kunne bruge den :slight_smile:

Det var så lidt, Gitze - du har virkelig også arbejdet for sagen :thumbup:

:kram: Du fortjener hver en tanke og øre :kram:

Det manglede da bare med alt det arbejde du ligger i siden her - og ikke mindst når du holder arrangementer.
Du er et fantastisk menneske, Gitze.

:blomst::blomst:

:thumbup: Det var så lidt Gitze :smiley:

Og 1000 tak til dig for et skønt forum, så vi ikke vil være foruden :ok:

Vi takker dig for det kæmpe arbejde, du gør for os. Så velbekomme, du har fortjent det.

Velbekomme, du har fortjent det :slight_smile:

Det var så skønt at se din glæde - og læse den her. Du om nogen fortjener det …

Det var rigtig dejligt at se du blev så glad (& nu læse), for det var jo netop det vi ønskede, at glæde dig som tak for al den glæde vi har ved at kunne bruge kattegale! Så selv tusind tak :tak:

Håber du vil nyde alle dele af gaven :slight_smile:

Nu har jeg jo tårer i øjnene igen, Gitze…

Det er ingenting du har fået mod det store arbejde du lægger i det her fantastiske forum, som huser så mange dejlige mennesker!

Så tak til dig - og fantastisk du kunne bruge gaven :blomst:

EDIT: Glemte lige: Hold da op hvor er du dog køn!

Skønt at se din reaktion - det var så dejligt, at du blev glad for gaven :thumbup:

Dejligt at både og misserne blev glade :slight_smile:

Hvor er det dejligt at læse.
Du har bestemt fortjent den!! :hjerte::hjerte::hjerte:

Hvis der er nogen som har fortjent det, så er det dig :slight_smile:

Det er jo en helt gave retur at se din glæde :slight_smile:

:inlove:

Den kurv du fik i dag er så velfortjent for det store arbejde du gør for os herinde.

Hvad ville vores liv være uden KG ??

Alle de dejlige mennesker, man kan mødes med hver dag og dele sorger og glæder med - det kan vi takke dig for, så :

Tak :hjerte: og glædelig jul til dig og pelsene

PS : at se din glæde var bare så dejligt…

Hvor er det dejligt at du blev glad for gaven… :kram: Det har været nogle rigtig laaaaange dage for alle os, men at se og høre din glæde, har absolut været ventetiden værd :slight_smile: Jeg håber at du og misserne vil nyde de gode sager og at du kan finde en masse godt at bruge gavekort på…

Tak til både dig og de andre admin’s for jeres arbejde her på sitet :hjerte:

Du har så meget fortjent det! Skønt at se din glæde, er så glad for at vi ramte rigtigt :slight_smile:

Rigtig glædelig jul Gitze! :hjerte: