Tut er trææææt med træt på…
Har hevet det halve af mit køkken ned, loftet er taget ned og al tapet er fjernet.
Har spartlet, spartlet og spartlet… rendt op og ned med diverse skabe, loftet og mange andre ting.
Her er STØVET over det hele, selvom jeg fejer og rydder op efter mig hele tiden…
Og så må jeg igen-igen-igen slås med min perfektionisme :
Ingen halve løsninger her - alt skal være perfekt ned til mindste detalje og så tager tingene tid, når jeg går alene og laver det hele selv.
Næste større projekt, som jeg ikke skal lave selv er alt el-arbejdet - der skal trækkes nye ledninger i hele rummet, nye kontakter og jeg skal have en fase mere sat ind, da jeg skal have ny ovn.
Næste-næste større projekt, som jeg heller ikke selv skal lave :
Ny nedfaldstamme, der skal ændres så den bliver som jeg vil have den.
Onsdag d. 13.3. kommer mit nye gas-smid-mig-lige-ned-i-en-bordplade-komfur - min nye indbygningsovn, køkkenvask og blandingsbatteri - OG mit gamle komfur og kølefrys skal bæres ned…
Grunden til, at jeg kun har taget det halve køkken ned er, at vi skal have nye vinduer - de starter med at skifte i min opgang i uge 17 - så jeg har tre skabe og en køkkenvask under vinduet og jeg vil ikke lægge ny bordplade på før efter de nye vinduer er sat i - for jeg ville gå pænt meget amok, hvis jeg har brugt xxx.xxx kr på et nyt køkken og så vinduesmændene hærger mit nye køkkenbord…
Tut er træææææææt med træt på - så send lidt energi i min retning - tak