Tutsie taber sig ... Hjælp

Dyrlægen nævnte kort at hun var en smule hævet i det baggerste tandkød men ikke noget alarmerende og jeg tænkte ikke selv lige på tandskift dengang. Råtkød af en hver art er no go for hende, hun er lidt en kræsen pind.

Men for lidt siden kom hun og lagde sig efter hæftig leg med catnipbolden og Jack og nu kunne hun godt tigge lidt af min laks.

Så håber det er tandskifte som driller lidt og vil nu veje hende hver morgen og tjekke op, men pt. er hun aktiv og legesyg

MVH
Gitte

En lille opdate, vægten siger i dag 2320 så er gået op :slight_smile: Hun har nu også spist ca. 1½ portions pose whiskas junior som hun med glæde spiser, mens alt andet bliver afvist endnu. Desværre bliver hun som forventet blød i maven af det, så er nu på lidt zoolac ved siden af - men bare det hun selv kommer og tigger mig om mere mad gør mig så glad og optimistisk, så kan jeg godt komme mig over det ikke lige er hvad jeg selv ville foretrække for hende et par dage

MVH
Gitte

Dejligt at høre, at der igen er stigning i vægten.Fortsat pøj pøj herfra med Tutsie :slight_smile:

Knus Gitte