TV eller computer?

Hvis du skulle vælge imellem disse to goder, hvad ville du så vælge? Tv’et eller computeren?:slight_smile:

Computeren, man kan jo se tv på den:p:p:p

computeren - je ser aldrig tv alligevel

hver gang nogen refererer til noget de har set i tvc er jeg lost, for jeg aner aldrig hvad de taler om…

jeg ser kun de store tema dage hvis jeg ser noget - resten af min viden samler jeg op gennem internettet og fagblade

Computer, det er meget begrænset, hvad vi ser af tv, og på computeren kan man jo så meget mere.

Helt sikkert min computer, den ville jeg være ked af at undvære

jeg ville osse vælge computeren, da det er der jeg bruger mest tid, dog ser jeg da en del tv osse og vil nødig undvære det

Jeg tror jeg ville vælge min computer, men jeg ser af og til tv og vil helt ikke undvære.

/Dorte

Helt klart computeren. TV’et har været sorteret fra før (dengang man kunne slippe for at betale licens, hvis man ikke havde TV/radio).

Jeg kan ikke undvære min PC :uha: Det er min Bank, mit fotoalbum, mit link til familie og venner… mit tv osv… så helt klart ville jeg ikke kunne undvære min pc, men vil også gerne beholde mit alm. tv :stuck_out_tongue:

Ja jeg har jo lige prøvet at være pc løs i en periode, efter at have hældt cappucino i min laptop.
Det var godtnok invaliderende.
Alle de ting jeg ikke kunne.
Jeg kunne ikke betale regninger, for alt er via netbank, og dumme dumme mig kunne jo slet ikke tænke den tanke at gå på posthuset, så jeg fik en stak rykkergebyrer i stedet.

Så jeg kan ikke undvære min pc.
Tv må i gerne kassere for min skyld, ser det sjældent.

Undvære computeren -what-what-what

Næææ så hellere TV hvis jeg absolut skulle vælge, men det må lige vente en uge for hele denne uge er der afslutning på Britains got talent og det skal jeg altså se. Det ender med finalen lørdag :slight_smile:

Ville helt klart vælge 'puteren frem for tv’et…ser alligevel alle serierne online :smiley:

Herude…hvor kragerne køber ind… :slight_smile:

Ser vi så godt som aldrig TV…det ene program er værre end det andet.
Søren Ryge…er en del af mit liv…så ham skal jeg se.

Computeren ville jeg nødig undvære.

[quote=Mona Jensen;186045]Herude…hvor kragerne køber ind… :slight_smile:

Ser vi så godt som aldrig TV…det ene program er værre end det andet.
Søren Ryge…er en del af mit liv…så ham skal jeg se.

Computeren ville jeg nødig undvære.

[/quote]

søren ryge er osse bare gennemført, elsker hans portrætter af de lokale landsbytosser og andre, især anders og julius var alletiders.
en tidligere kollega bor tæt på søren ryge og anders og julius osv, så fra ham har jeg en masse insider viden oveni, som bare gøre det hele sjovere og mere interessant

:rock::rock::rock:

Jeg ville helt klart vælge min Pc… den svarer lissom tilbage når man skriver noget - det gør mit TV aldrig.

-ihhaltsåå

Jeg ville vælge computeren helt sikkert. Der er sjællendt noget i tv jeg gider at.

Helt klart computeren, der sendes så sjællent noget der er værd at se i tv.

Jeg ville også helt klart vælge PC’en fremfor TV’et, men synes det er ret med begge dele, selvom jeg ikke ser særlig meget fjernsyn.

Min pc bliver hvor den er, mens vores tv ligeså godt kunne stå i Langtbortistand, det bliver næsten aldrig tændt.

Mona, Søren Ryge kan du bare se på din pc, det gør min mand altid. På sin egen pc vel og mærke:)
Knus Elin

Jeg kan nu godt lide at se en god film ( hvis man er så heldig) og med mine elendige øjne er det rart at se den på en stor skærm d.v.s. tv…
Personligt syntes jeg at jeg bruger for mange timer foran pceren og meget af det er spildtid idet jeg også laver meget grafik som jeg kasserer, ofte vil jeg se tv om aftenen hvis der nu skulle komme en spændende serie i 2 dele eller andet godt ( sjælent ) men tit bliver det til at jeg sidder foran * den dumme puter* i stedet, jeg syntes at begge dele sluger alt for meget tid og måske endda isolerer familien lidt fra hinanden.