Tyggepinde til kat

Louis er meget meget meget glad for at tygge i ting… Han gnaver i alt, men har især kastet sin kærlighed på fletkurve, bambuspinde og legekuben :dokdok:

Jeg ville gerne give ham et bedre alternativ, men hvad… Tørret kød holder kun få minutter her i hytten.

Så kan tyggepinde til hund bruges til kat? Jeg tænker de holder super længe til mindre hunde, så til en kat må de da kunne gnaves i længe.

Jeg kan i hvert fald ikke se hvorfor de ikke skulle kunne bruges. Hvad med svineører ellers? De holdt ret lang tid herhjemme til Diego :slight_smile:

Kanin ører og ben er også lækkert…

Har fundet ud af en ting vitakraft snak /stick til hunde er der flere gram i og meget rykker der er agurat det samme i som deres kattesticks. Mange penge og spare kan se mine skal bruge bisserne. Det gode ved vitakraft er de er lidt seje i det.
Fås med vildt bøf eller kylling smag. Købte og en kasse af andet mærke der er prisen nede på 0.07 euro for en stang som er tykkere end katte nogen.

Hmm… Det kunne da også prøves :slight_smile:

Vi har kanindele en masse herhjemme, men de har ikke herrens interesse ud over til leg… Man skal jo være lidt unik :wink:

[QUOTE=hmm;1282613]Har fundet ud af en ting vitakraft snak /stick til hunde er der flere gram i og meget rykker der er agurat det samme i som deres kattesticks. Mange penge og spare kan se mine skal bruge bisserne. Det gode ved vitakraft er de er lidt seje i det.
Fås med vildt bøf eller kylling smag. Købte og en kasse af andet mærke der er prisen nede på 0.07 euro for en stang som er tykkere end katte nogen.[/QUOTE]

Et godt tip! Desværre er sådan nogle pinde nærmest altid med korn, og så kan de ikke ligge frit herhjemme pga Nobby…

Har tjekket ingen korn sukker eller andet mærkelig i …

[QUOTE=Lykke;1282606]Louis er meget meget meget glad for at tygge i ting… Han gnaver i alt, men har især kastet sin kærlighed på fletkurve, bambuspinde og legekuben :dokdok:

Jeg ville gerne give ham et bedre alternativ, men hvad… Tørret kød holder kun få minutter her i hytten.

Så kan tyggepinde til hund bruges til kat? Jeg tænker de holder super længe til mindre hunde, så til en kat må de da kunne gnaves i længe.[/QUOTE]

Kender det godt kurvene til legetøj holder ikke så længe her i huset, heldigvis kan de købes billige i genbrugsbutikker :thumbup:

Vi har pt en Miss Marple med samme problem, hendes ynglings sted er det høje køkkenskab, hvor brødkurvene stod :S Nu står den kun en tilbage som er godt og grundig gennemgnasket :dokdok:

Her i huset er de et hit og de bliver gnasket i småstumper og spist :slight_smile:

[QUOTE=hmm;1282613]Har fundet ud af en ting vitakraft snak /stick til hunde er der flere gram i og meget rykker der er agurat det samme i som deres kattesticks. Mange penge og spare kan se mine skal bruge bisserne. Det gode ved vitakraft er de er lidt seje i det.
Fås med vildt bøf eller kylling smag. Købte og en kasse af andet mærke der er prisen nede på 0.07 euro for en stang som er tykkere end katte nogen.[/QUOTE]

Tak for tippet :thumbup:

[QUOTE=Jeanette;1282633]Kender det godt kurvene til legetøj holder ikke så længe her i huset, heldigvis kan de købes billige i genbrugsbutikker :thumbup:

Vi har pt en Miss Marple med samme problem, hendes ynglings sted er det høje køkkenskab, hvor brødkurvene stod :S Nu står den kun en tilbage som er godt og grundig gennemgnasket :dokdok:

Her i huset er de et hit og de bliver gnasket i småstumper og spist :slight_smile:

Tak for tippet :thumbup:[/QUOTE]

Nå nå, der var endnu en ting opdrætter ikke har fortalt :venter: :tihi:

Kanindele er også et hit her, men det er ikke Louis, der æder dem :wink: Han dypper dem kun i vand, når de rigtig skal slås ihjel…

Jeg har også en MCO som tror hans vigtigste opgave i livet er at tygge :tihi:
Må på jagt efter ører mv. Håber de falder i smag!

[QUOTE=HolmeInc;1282691]Jeg har også en MCO som tror hans vigtigste opgave i livet er at tygge :tihi:
Må på jagt efter ører mv. Håber de falder i smag![/QUOTE]

Jeg plejede at købe i Maxi Zoo, så mon ikke du kan få dem der :slight_smile:

:gruble::gruble:Jeg er altså ikke synsk :stuck_out_tongue: Louis flyttet inden miss Marple blev født :høhø:

Vi har heldigvis ingen der mener legetøjet skal druknes :stuck_out_tongue:

køb tørret fisk :slight_smile: dem elsker Sparta

I går aftes fik Louis en tyggepind til hund, som jeg havde liggende. Han var helt vild med den, og der blev virkeligt gnavet igennem :høhø:

Dette kunne også være en løsning og det er garanteret kornfrit :tihi:

[video]- YouTube

[QUOTE=Jeanette;1282703]Dette kunne også være en løsning og det er garanteret kornfrit :tihi:

[video]- YouTube

Bah :stuck_out_tongue:

min kvickly har en del i strips" af tørret kød. dvs fx and og kyllinge bryst skåret i skiver. Prisen er ok og det tager muffin et godt stykke tid at gnave sig igennem. Men ok, hvis han synes tyggepinde er et hit, så er de jo nok billigere :slight_smile:

Vores får også tørrede strips af alt muligt, men det længste de tager er cirka fem min… Så de kan desværre ikke bare ligge, så han kan gnave, når han lyster :slight_smile: