Tykke Berta Bumblebee P 5 uger og 900g

Så Sine og Karen - her er vidunderet.
I må bære over med den lidt fedtede Berta - hun er lige begyndt at spise fast mad og “bader” lidt i det engang imellem

Og så lige et tillægsspørgsmål… er hun sølv?

ÅÅÅÅåååååååååhhhhhhhhhhhhhh hvor er tykke Berta bare helt viunderlig og uimodståelig -forelsket -forelsket -forelsket -love -love -love

-forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket
-forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

Ja jer mener hun er sølv, hvis du kikke i bunden af pelsen virker hun sølv

Ihh hvor ser hun dog skøn ud poly… En rigtig basse… -forelsket -forelsket -forelsket

Med mit uerfarne øje synes jeg altså også hun ser sølv ud… [bigloony] Især på det første billede synes jeg man kan se det…

KÆÆÆÆÆÆFFFFFFFF********* hun er sød

Kæft hun er smuk og dejlig

åhhhh… hvor er hun dejlig

-forelsket -love -forelsket -love -forelsket -love

Det burde simpelthen ikke være tilladt at vise billeder af den kat.
Jeg smelter helt hver gang jeg ser hende. Hun er bare alt for dejlig… -forelsket -forelsket -forelsket

Man må sige hun har et målrettet blik i øjnene - står der ikke MAD der ??? -fløde1 -fløde -rofl

Men LÆKKER er hun altså - åhhh de der futter. . . [bigkiss]

Der står ikke andet end MAD :smiley: God mad og rigeligt af den… -høhø

Men jeg er alligevel i tvivl, for jeg synes jeg kan finde pletter, hvor hun ikke er så lys i bunden. Men ja - ellers er hun mest lys.

Men jeg er alligevel i tvivl, for jeg synes jeg kan finde pletter, hvor hun ikke er så lys i bunden. Men ja - ellers er hun mest lys.[/quote]

hm så er hun en sølvplettet lys flodhestetæppe med for mange tæer -rækkermegatunge

Men jeg er alligevel i tvivl, for jeg synes jeg kan finde pletter, hvor hun ikke er så lys i bunden. Men ja - ellers er hun mest lys.[/quote]

hm så er hun en sølvplettet lys flodhestetæppe med for mange tæer -rækkermegatunge[/quote:ojas4qf1]

-nananana

Hvor skal Flodhesten med de maaaaaaaaange tæer bo henne? er hun en beholder Poly?

Først ville jeg lige se hende an og se hvordan hun udviklede sig - men jeg er bange for, at hun er kravlet laaangt ind under huden, på os alle.
Så JA - Tykke Berta Bumblebee bliver her -thumbs

Først ville jeg lige se hende an og se hvordan hun udviklede sig - men jeg er bange for, at hun er kravlet laaangt ind under huden, på os alle.
Så JA - Tykke Berta Bumblebee bliver her -thumbs[/quote:2genowsu]

Hvor dejligt Poly -forelsket -love -forelsket -love Så kan vi rigtig få lov til at følge hende -love

Hvor er hun altså bare en lækker bassepige. Sikke en vægt for en pige på 5 uger - FLOT! -forelsket

SMEEEEEEEEELLLTTTT hun er simpelthen bare så yndig. -forelsket

Hvor er hun bare lækker, kan godt forstå du beholder hende, -forelsket
Jeg tror også hun er med sølv.

Enig -thumbs