Sjældent på skødet, men altid lige ved siden og og tæt på
Gør jeres MCO også den slags her? Mine adskiller sig meget ved yderst sjældent at ligge direkte på mit skød, men de ligger ved siden af - det er så sødt:hjerte:
De ti MCO’er jeg har er på mange måder forskellige også selvom de er i familie (mange af dem) når det gælder at ligge PÅ. Ranya vil gerne ligge så tæt han ville kvæle mig, hvis han fik lov. For jeg kan simpelthen ikke holde til ham lægger sig på min hals, det er rigeligt han ligger på mit bryst (ikke længe ad gangen). Findus vil også gerne, men han forstår åbenbart det ikke erg odt, for han har fundet et godt alternativ nemlig at ligge ved siden af mit hoved og kend mod kind:hjerte:. La-Toya kommer og nullerputter på livet løs i et tidsrum og så er hun tanket op…åbenbart og kommer ikke før hun igen trænger. Habibi og Ouna skal have opmærksomhed og de kan til tider være belastende især hvis man også skal spise for med to (mor og datter) der vil nusses samtidig, så er der lige som en hånd for lidt til gaflen:tihi:. Som sådan syntes jeg de er skøde nullerput-mis, måske ikke som andre racer der jo også nemmere kan være på ens skød, men de ligger der så meget de kan for hinanden. Xuie har ubetinget tager Poul til sig, og hun knuselsker sin Poul. Når han skal rigtig elskes slikker hun han på armene og han gyser for den får ikke for lidt. Sigariah er der så snart jeg kommer ud af badet…så er det hende og KUN hende det handler om, og det virker faktisk som om de andre accepterer det. Hun har lagt beslag på nusseriet når det foregår i badeværelset og det er også der hendes yndlingssoveplads er…på madrassen og på en krøyerkuglepude. Cedille er helt for sig selv for når hun vil nusse stanger hun og snakker så det lyder som ham den store rød-behårede kæmpe i star-wars.Idag har jeg været hjemmefra siden 10 og er først hjemme 19.30 og så kan jeg love for jeg bliver overfaldet. Så skødekatte som eksempelvis burmesere/orientalere er de ikke, men skødekatte er de nu alligevel, på deres helt egen kluntede stormissede måde
De af mine som er født her ligger ovenpå mig. Jeg kan nærmest aldrig kommer fri.
Og Ninjo SKAL lægge sig på mit bryst og krammes med forbenene om min hals mindst een gang dagligt (det er det, man kan se på mit facebook-profilbillede lige nu). Rolex og Tomba skal tales med og derefter krammes flere gange dagligt også, men de kalder på mig. De har sådan en sang, som det i hvert fald ikke er noget, som jeg har lært dem.
Wulfi hiver i mit hår, hvis hun mangler noget - Wulfi er boss herhjemme.
Men jeg ville nok kalde os temmelig bunke-agtige, dog mest når killingerne er små.
[QUOTE=lenschow;1189148]Sjældent på skødet, men altid lige ved siden og og tæt på
Gør jeres MCO også den slags her? Mine adskiller sig meget ved yderst sjældent at ligge direkte på mit skød, men de ligger ved siden af - det er så sødt:hjerte:
Ps Nanoq her er BESAT af fødder :D[/QUOTE]
Min Burgundy gør præcist sådan også.
Sådan her ligger han lige nu - det mørkeblå nattøjsstof er min hofte.
Se lige bort fra nullermænderne (mit blå tæppe på billedet har ikke været i min nye tørretumbler endnu).