TYRKISK VAN HANKASTRAT savnes

7 årige Amanneche, som er kastreret og chippet er savnet siden den 22 maj 2013. Forsvundet fra Vinkelvej /Ringstedgade/Herlufholm alle i Næstved by.
Beskrivelse: helt hvid krop med orange-rød skuldermærke, orange-rød hale samt orange-røde aftegninger i hovedet adskilt af en hvid blis samt orange-røde ører.
Øjnene gullige nu, som ung havde han kastanjebrune øjne.
Han er en kraftig kat.
Er vant til at færdes ude men er også meget inde.
Beder f.eks. om at komme udenfor på toilettet, vil gerne ind igen et par minutter efter.
Plejer at holde til omkring huset og vores lille vej.
Giv gerne lyd fra jer, hvis I ser ham!
Kig gerne efter i jeres udhuse.
Håber meget han vil komme tilbage, men håbet svinder dag for dag.
Har kontaktet Dyrenes beskyttelse, falck samt dyrlæger i området.
Vedhæfter et billede.
Hilsen Zirdelli/Lone

Et forfra billede

[QUOTE=zirdelli;1074079]7 årige Amanneche, som er kastreret og chippet er savnet siden den 22 maj 2013. Forsvundet fra Vinkelvej /Ringstedgade/Herlufholm alle i Næstved by.
Beskrivelse: helt hvid krop med orange-rød skuldermærke, orange-rød hale samt orange-røde aftegninger i hovedet adskilt af en hvid blis samt orange-røde ører.
Øjnene gullige nu, som ung havde han kastanjebrune øjne.
Han er en kraftig kat.
Er vant til at færdes ude men er også meget inde.
Beder f.eks. om at komme udenfor på toilettet, vil gerne ind igen et par minutter efter.
Plejer at holde til omkring huset og vores lille vej.
Giv gerne lyd fra jer, hvis I ser ham!
Kig gerne efter i jeres udhuse.
Håber meget han vil komme tilbage, men håbet svinder dag for dag.
Har kontaktet Dyrenes beskyttelse, falck samt dyrlæger i området.
Vedhæfter et billede.
Hilsen Zirdelli/Lone[/QUOTE]
Henvendelse på telefon 3028 7366

Hejsa - og velkommen til, selv om det er i en trist anledning.
Foruden alt det, du allerede har gjort, kan du efterlyse ham på Kattens Værn - mange kigger enten dér eller på DB.

Og så kan du finde flere gode råd i denne tråd Min kat er væk - hvad gør jeg?. Det med at sætte mange plakater op i lokalområdet er en rigtig god idé - og husk store, vellignende farvebilleder. Sørg for at at få kigget i alle udhuse og garager - og mobiliser også gerne nabolagets børn, for børn ser meget mere, end man tror…

Held og lykke med at få din smukke kat hjem igen. -jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser

Hej Finn Frode!
Tak for dine pæne ord!
Jeg har allerede været de fleste af de steder, du nævner, men desværre uden held!
ER desværre sikker på at jeg ikke ser ham igen!
Han har forlangt at komme ind og ud ca 20 gange i døgnet, hver eneste dag.
Ved godt at der er faremomenter ved at have katten fri, men han vantrivedes i den grad ved at være i kattegård, derfor blevet til en inde-udekat.

Hilsen Zirdelli/Lone

Man kan frygte det værste, men heldigvis går det langt fra altid så galt.
Vi har set mange eksempler på katte, der kommer hjem igen efter uger, ja nogle gange måneder.

Så hold håbet i live - jeg krydser i hvert fald alle fingre for det. :slight_smile:
:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

:kram: Lone… Jeg håber han kommer tilbage… Den store dejlige dreng, kan da ikke rende rundt uden nogen lægger mærke til ham…

Mig og Nuller (Jessie) krydser poter og fingre for at han snart er hjemme igen…

Ps. Har delt din efterlysning på facebook også…

Hej Maria og Nuller!
Tak for jeres håb om at Amanneche kommer hjem igen!
Fandt temmelig sent ud af at sætte efterlysningen på FB, men mange har delt opslaget, tak fordi du også gjorde det Maria.
Giver dig ret i at nogen bør have set ham…men desværre synes det ikke sådan.
Hilsen Lone

[QUOTE=zirdelli;1074845]Hej Maria og Nuller!
Tak for jeres håb om at Amanneche kommer hjem igen!
Fandt temmelig sent ud af at sætte efterlysningen på FB, men mange har delt opslaget, tak fordi du også gjorde det Maria.
Giver dig ret i at nogen bør have set ham…men desværre synes det ikke sådan.
Hilsen Lone[/QUOTE]

Prøv at tage hundene med i skoven… Jeg tænker lidt at han måske er rendt derned, og nu ikke tør komme ud… Hunde skoven ligger jo ret tæt på… Og måske dine vovser kan snuse sig frem til ham… Og læg brugt kattegrus i haven, så han kan finde hjem…

Har du snakket med naboerne? Måske er han blevet lukket inde et sted…