U Body Pillow

Jeg sidder lige og researcher noget, jeg skal bruge i anden anledning, og faldt over en såkaldt U Body Pillow. Sådan én tror jeg, at jeg skal have. Nogen af jer, der kender sådan en?

http://www.fossflakes.dk/dk/stottepuder-28/comfort-u-sr.html

Utroligt hvad man kan få, som man ikke anede, man havde brug for ! :ok:
Den ser enormt lækker ud…
Især hvis man som mig ikke kan klare at ens ben rører hinanden når man skal sove og gerne have en dyne imellem dem …

Ja kender den godt og har prøvet den :slight_smile:
jeg kender en del forskellige som har glæde af den - f.eks. Fibromyalgi kan have god glæde af den støtte, som den giver.
Kender også et par stykker med ADHD og en med autisme, som stort set ikke kan undvære den, men som så faktisk er hamret grundigt ned i medicin, efter de fik den! :slight_smile:

jeg synes bare den er rigtig SKØN at ligge og kramme og læne sig op af :ups: ( lidt ligsom jeg sover bedst, hvis jeg har en at ligge ‘på’ :ups: )

Den ser skøn ud… selvom den ligner en ammepude på væksthormon :slight_smile:

Nøj, sådan en ville jeg elske at ha’ i sengen. :slight_smile:

Jeg har jo to dyner, fire hovedpuder OG to store puder i min seng pga. mine trælse led - så har jeg mulighed for at lejre min krop på alle mulige og umulige måder. :tihi:

Den ser godt nok lækker ud. Sådan en kunne jeg også godt bruge. Jeg kan ikke rigtig se om man kan købe betræk til den, men det kunne man selvfølgelig selv sy.

Yes super skøn pude prøvet den på gigthospitalet sidste gang jeg var indlagt den var så ikke lige så super i en smal hospitals seng med min brede
Men jeg overveje at ansøge om sådan en eller en søhest .

http://www.fossflakes.dk/dk/betraek-til-comfort-u-sr.html

Der er ekstra betræk man kan købe.

http://www.fossflakes.dk/dk/betraek-til-comfort-u-sr.html

[QUOTE=Diana F;1118914]Nøj, sådan en ville jeg elske at ha’ i sengen. :slight_smile:

Jeg har jo to dyner, fire hovedpuder OG to store puder i min seng pga. mine trælse led - så har jeg mulighed for at lejre min krop på alle mulige og umulige måder. :tihi:[/QUOTE]
Det er næppe en bedrift som sådan, men jeg overgår dig med én (stor) pude. :tihi:

Det er fantastisk med støtte alle mulige steder, og mulighed for at ligge og kramme noget.
Så sådan en U Body Pillow er da genial! :thumbup: … men prisen! :uha:

:inlove:

Den ser god ud - men jeg er sikker på, at Kamikaze eller Skattekat kan sy én der er lisså god - men til en lidt bedre pris…

Skulle lige til at sige det - Tror ikke det kommer op i den pris hvis man syr den selv. Hvor svært kan det være - Det er forstørret ammepude :tihi:

men fyldet er imho svært at efterligne!

jeg ved ikke hvad det er der er proppet i, men det er ikke bare vat eller alm. pudefyld…

[QUOTE=PiaB;1119035]men fyldet er imho svært at efterligne!

jeg ved ikke hvad det er der er proppet i, men det er ikke bare vat eller alm. pudefyld…[/QUOTE]

For mig ville krøyerkugler ‘en masse’ være lækkert.
Men ellers kan man da købe en masse af de billigere hovedpuder til 9 kr/stk i IKEA og proppe dem i?

[QUOTE=PiaB;1119035]men fyldet er imho svært at efterligne!

jeg ved ikke hvad det er der er proppet i, men det er ikke bare vat eller alm. pudefyld…[/QUOTE]
Nææ men mon ikke kryerkugle kunne bruges. Hmmm jeg kunne godt have tænkt mig en til Linea men syntes ikke lige prisen harmonere med min pung pt

[QUOTE=ThildeL;1119037]For mig ville krøyerkugler ‘en masse’ være lækkert.
Men ellers kan man da købe en masse af de billigere hovedpuder til 9 kr/stk i IKEA og proppe dem i?[/QUOTE]

det ku man sikkert godt, men det bliver ikke samme “følelse” den giver dig - og er man lidt sensitiv overfor den slags, så vil det ikke være den samme oplevelse man får :slight_smile:

jeg VED reelt ikke hundrede procent hvad det er de har i den, men det er ikke “bare” pudefyld :slight_smile:

[QUOTE=ThildeL;1119037]For mig ville krøyerkugler ‘en masse’ være lækkert.
Men ellers kan man da købe en masse af de billigere hovedpuder til 9 kr/stk i IKEA og proppe dem i?[/QUOTE]

Krøyerkugler ville være SUPER, tænker jeg… hovedpuder ville nok bare klumpe sig sammen og ikke forme sig efter min gudeskønne krop ?? :engel2:

Jeg stødte på den på nettet kort efter jeg fik min slidgigtdiagnose og jeg skal helt sikkert have købt en - på et eller andet tidspunkt.

Krøyerkugler ville være SUPER, tænker jeg… hovedpuder ville nok bare klumpe sig sammen og ikke forme sig efter min gudeskønne krop ?? :engel2:[/QUOTE]

krøyerkugler tror jeg også vil “falde i den ende” , hvis ikke den skal propfyldes - og så bliver det faktisk semi-dyrt i krøyerkugler! :slight_smile:

[QUOTE=PiaB;1118899]Ja kender den godt og har prøvet den :slight_smile:
jeg kender en del forskellige som har glæde af den - f.eks. Fibromyalgi kan have god glæde af den støtte, som den giver.
Kender også et par stykker med ADHD og en med autisme, som stort set ikke kan undvære den, men som så faktisk er hamret grundigt ned i medicin, efter de fik den! :slight_smile:

jeg synes bare den er rigtig SKØN at ligge og kramme og læne sig op af :ups: ( lidt ligsom jeg sover bedst, hvis jeg har en at ligge ‘på’ :ups: )[/QUOTE]

Lidt OT og så alligevel ikke… jeg har hørt, at en kugledyne skulle være god til personer med de lidelser du nævner - men DE er vist heller ikke til at betale sig fra - men kan vist lånes hos Hjælpemiddelcentralen…