Uautoriseret annonceside

Jeg er lige nu godt gal i skralden :face_with_symbols_over_mouth:
Jeg har opdaget denne side, hvor de uden tilladelse “stjæles” annoncer fra f.eks. DBA.

Jeg har haft mine killinger til salg på DBA i mindre end en uge, og har nu fjernet annoncen her, da killingerne er solgt.
Nu opdager jeg så at min annonce er blevet kopieret fra DBA of sat herind sammen med oplysning om mit telefon nr.
Herinde kan jeg ikke fjerne annoncen og den ser ikke ud til at forsvinde, blot fordi jeg har fjernet den fra DBA.
Nu kan jeg pludselig se frem til telefoniske henvendelser på killingerne i et ukendt tidsrum frem.
Æv hvor er det noget svineri. Siden har en kontakt mailadresse i Rusland [email protected] (ender på .RU) og der ser ikke ud til at være mulighed for at gøre indsigelser, og selvom der var har jeg ikke lyst til at give dem min mailadresse,
Det ser ud til at den kun er oprettet for at kunne plastre annoncerne til i forskellige former for øvrig markedsføring, reklamer mm.

Det her må tjene som en klar advarsel imod at benytte annoncesider som DBA og DGS i fremtiden.

Racekatte i Denmark - Katte og tilbehør - Dyr- Gratis private annoncer i Danmark - Danannoncer.com

1 Synes om

Det værste er at der har været andre med danske ejere der har gjort noget lignende.

Der lånte de også annoncer og for at kunne kontakte sælger skulle man betale for et medlemsskab…

Tror desvære fup annonce steder er kommet for at blive, da der er penge i det

Internatet har oplevet noget i den dr også.
Et "firma"tog de gratis oplysninger fra vores side, lagde det på deres egen side og krævede betaling for at brugerne af deres side kunne få oplysninger om dyret.

De eneste oplysninger man fik var de oplysninger vi selv havde gratis, samt kontaktoplysninger ti vores internat.

Det er noget svineri, kan se de også har taget en af mine annoncer

Det oplevede vi også Dyreportalen gjorde med vores annoncer :woozy_face:

Måske skulle I prøve at melde det til DBA? Det kan jo ikke være noget, de er interesseret i. Måske har de andre muligheder for at få det lukket ned. Selv om man selvfølgelig godt kan tvivle, når siden er en .ru.

1 Synes om

Her tager de dog i det mindste ikke penge for at køber kan se kontakt oplysningerne
Men stadig mega træls

kan se de nu også har taget annoncen med vores Nikolas og bruger den på siden

Da de gjorde det der skulle man betale for at få oplysninger og det var et vanvittig beløb og kunne læse mig til at nogle ikke kunne komme ud af igen efter betalingen. Tror det var 299kr pr. måned eller noget. De endte i meget shit storm… Og har ikke fulgt op på dem efter, men kan så forstå de nu har gjort oplysninger gratis - det var også derfor internater skrev deres nummer på billeder pga. de netop ville have betaling.

2 Synes om
5 Synes om