Ubehagelig lugt i hjemmet

R10! Det er DET det heddder! Jeg ku’ huske det var et bogstav og nogle tal! Men R10 er FNTASTISK til at fjerne lugte. Og uden at lugte af noget selv!

[QUOTE=kamikaze;685240]Mener det I skriver om kan købes hos matas og hedder R10
Det er baseret på naturlige olier og lugter når man sprøjter med det, men ender med at tage al lugt også det’s egen duft[/QUOTE]
Jeg havde lige præcis besøg af en ung mand i weekenden som fortalte om det… han arbejder på et plejehjem og fortalt at man altid skulle mærke efter før man satte sig i stolene - og han fortalt om hvor godt R10 virkede…
Det kunne man også bruge på et kattetissested :smiley:

Her er nogle luftrensere til bl.a røg :
http://www.stoevsuger-shop.dk/el-artikler-137/luftrenser-385/
Måske kan det hjælpe :slight_smile: ?

[QUOTE=Bornholmeren;685386]Jeg havde lige præcis besøg af en ung mand i weekenden som fortalte om det… han arbejder på et plejehjem og fortalt at man altid skulle mærke efter før man satte sig i stolene - og han fortalt om hvor godt R10 virkede…
Det kunne man også bruge på et kattetissested :D[/QUOTE]

Det bruger jeg meget, men det med at det ikke lugter selv, er ikke helt rigtigt … det ta’r ihvertfald et par timer at neutralisere lugten af sig selv.
Og Gimpen strinter gladeligt det samme sted igen, selvom der er vasket af og spray’et med R10 :venter:
Har i løbet af sommeren brugt det mod dårlig lugt i hjemmet (synes der kommer en ubehagelig lugt op fra gulvene :S), men synes ikke det hjælper … desværre :frowning:

[QUOTE=Skattekat;685453]
Har i løbet af sommeren brugt det mod dårlig lugt i hjemmet (synes der kommer en ubehagelig lugt op fra gulvene :S), men synes ikke det hjælper … desværre :([/QUOTE]

Hmm er det ikke lang tid siden du har brokket dig over udlejer :gruble::gruble: har du lagt ham under gulvet :cool:

Shhhhh … :S

Jeg vil også anbefale R10 - Jeg brugte det efter nedvask i kæresten firmabil, da han skulle have en anden. Tidligere svend havde stor oset i den og den stank. Efter vask og et par sprøjt med R10 var lugten væk. - Men hvor let det klares i en lejlighed aner jeg ikke. Men jeg tror jeg ville give R10 et forsøg.

Tusind tak skal I have:thumbup:
Tænkte nok det var det HELT rigtige sted at spørge om sådan noget:ok:

Det der R10 vil jeg afprøve. Lyder måske som noget af det rigtige. Nå ja, jeg er snart klar på at prøve hvad som helst:høhø: