Udbryder konger - som forventet ;-)

For snart en uge siden brød den frækkeste (delle) ud af kravlegården :see_no_evil: havde forventet det, dog ikke så hurtigt :rofl: dagen efter lærte de to andre tricket og fulgte trop :crazy_face:

Ellers alt godt, de vejede igår ml. 731-776 og jeg har fundet nyt hjem til alle 3 :+1: 2 af dem skal til dk og en til ny familie her i Sverige :relaxed:

18 Synes om

Det var da dejligt. Så beholder du altså ikke en selv alligevel? :slight_smile:

Har du styr på reglerne omkring chip og pas og rabies vaccine ved import af katte til Danmark?

Uh ja, den slags er jo vigtigt. Jeg sendte på et tidspunkt en kat til Sverige, og han var i en periode illegal indvandrer, fordi jeg ikke kendte reglerne :hoho: Altså, vaccinationerne var i orden, men han blev ikke registreret ved grænsen og sådan noget.

Så dejligt :hugs: nej jeg ville jo beholde den helt sorte, men jeg har ikke plads til 3 katte og jeg har forelsket mig i andre katte :see_no_evil: altså i racekatte bl…a i Holmec’s katte og i hellig birma… så chancen for at jeg anskaffer mig sådan er,er der og jeg vil ikke pludselig ende i en kattefarm :relaxed: Ikke endnu ihvertfald :rofl:

3 Synes om

Hmm… ikke helt… har kun kendskab til reglerne fra dk - sv… er det ikke samme regler begge veje?

Præcis, det har jeg også prøvet, men løste det forholdsvis nemt ved jordbruksverket :relaxed:

I Sverige skal de ha rabies vaccine når de indføres, men (vist) ikke nødvendigt når de skal fra Sverige til DK​:thinking: kan sagtens tage fejl… så hører gerne fra nogle der ved noget om det, ellers må jeg se om jeg kan læse mig frem til det et sted på nettet, for en sikkerheds skyld :+1:

Så er der lidt læsning til aftenen :wink:

1 Synes om

Uhhh tak :+1:

1 Synes om

Held og lykke :stuck_out_tongue:

Rune fik lov til at få EN kat… Pludselig var vores MAX tre… Og lige nu bor her 6 :ups:

6 Synes om

OMG… 6 stks… :see_no_evil: tænker i bor i hus? Stort hus måske :blush:

Jeg bor i stuelejlighed m/have så 2 katte må være min max tænker jeg :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Pjat med dig, jeg bor i lejlighed på 60 kvm. med to indekatte. Så med have har du da plads til mange flere. :p:

I øvrigt er det alle 3 nu der smasker vådfoder i sig, i starten var det kun mini (den mindste ) der gad og de 2 andre spiste tørfoder, men nu går alle 3 til den til begge slags foder samt mælkebaren selvfølgelig…

10 Synes om

:joy:

Det er det jeg er bange for :rofl:

Ja jeg bor i rækkehus og har 10 maine coons…

Ja ok, de 7 er så småtlingerne :klappe:

4 Synes om

:rofl:der er altid plads til en til… ikk :paw_prints:

3 Synes om

Vi bor i en ganske almindelig størrelse villa.

I vores lejlighed før havde vi fem katte :stuck_out_tongue: Den var så også på 100 kvm.

2 Synes om

Det skal vel tilføjes her, at det ikke nødvendigvis er Rune, der har insisteret på at få yderligere 5 :wink:

2 Synes om

Og det er det, der sker, når man kommer herind. Man når nærmest ikke at opfatte, hvad der rammer én :hoho:

Da jeg fandt KG i 2010, kendte jeg perser og siameser - og uden tvivl kun af navn. Jeg havde ALDRIG hørt om en abyssinier. 6 måneder senere havde jeg en.

5 Synes om

Ja katteverdenen smitter af på en, men KG er også et fantastisk forum da man får den helt rigtige støtte og info - og kontakter

2 Synes om