Ude med riven?

[QUOTE=DK Thomani;163052]Jeg kan fint følge hvis man har spørgsmål til en vare, hvis man er interesseret i denne. Men at man skal ind og skrive “Den er vildt cute” synes jeg er overflødigt.
[/QUOTE]

Jeg er helt enig i, at det er overflødigt - men derfra og så til forbudt, synes jeg der er langt.

Jeg synes heller ikke, det er pænt at skamrose et andet sted, hvis det er den eneste mening, det er tilladt at komme med.

Ej helt ærligt, så slet dog tråden, man må jo hverken skrive positivt eller negativt, hvilken berettigelse har den så?

Det er naturligvis tilladt at snakke generelt om regler på forum i almindelighed, men når der refereres direkte til kattegalleriet bliver indlægget slettet da det strider mod vores retningslinier

der er kommet hen henstilling - den forventes fulgt. Da nogle debattører skriver generelt følges henstillingen hvorfor tråden forbliver åben

Det er blot ikke ok fortsat at lufte frustrationer over kattegalleriet

Hvem skamroser?

Alle fora har fejl, det kan ingen af dem se sig fri for.

Men at gå fra at synes en regel er irriterende til direkte at svine et forum til på et andet forum, det er uacceptabelt. Hvis man ikke er tilfreds med hvordan et forum drives, kan man jo bare takke nej til at være der, det står jo enhver frit for :slight_smile:

Ok - tråden bliver lukket.

Tråden er for det første på kant med retningslinierne da den åbent kritiserer et andet forum og det er endvidere ikke ok at tråden udvikler sig til åben kritik af hinanden over ordvalg. Den slags hører hjemme på PB og absolut ingen andre steder.