Udeliv

Tillykke med den indhegnede altan. En skøn gave til kattene.

Nej hvor dejligt for jer med indhegnet altan og sikke skønlingerne hygger sig. :thumbup:

Det skal de nok blive rigtig glade for:D

Hvor ser det godt ud Ingrid. Ærgeligt jeg ikke orkede at tage på tur ned til dig i går, men det nød mine misser så tilgengæld :smiley:

[QUOTE=Winnie Nielsen;833688]Så fik du gjort det :thumbup:

Det bliver både kattene og dig rigtig glade for - kan se kattene allerede nyder udelivet.
Du vil også nyde, at kunne åbne døren, og sidde ude sammen med kattene når det bliver sommer :smiley:

Resultatet er blevet rigtig godt.[/QUOTE]

Ja, de nyder det i meget fulde drag :slight_smile: Det har åbenbart regnet i nat, så det er helt nye og friske dufte, der er derude. De kom også styrtende alle tre, da jeg gik hen til døren for at lukke op. Men nu kan du jo komme at se den i levende live - eller nået :øhmm:

Det er der slet ingen tvivl om. Og når jeg får hentet havemøblerne op forhåbentlig også alt det, de kan se. Hvis de da kan finde ud af at hoppe op på dem. Herinde i lejligheden findes der stort set ikke det møbel, der ikke er blevet klatret på og besteget af både abyer og Magic, og alligevel kan ingen af dem finde ud af at hoppe op på en af de fire ting i forskellige højde, jeg har stillet ud langs rækværket for at gøre det nemmere for dem at kigge over gelænderet. De er ikke engang nysgerrige nok til at hoppe op på dem bare for at hoppe op på dem. Det skulle ellers lige være herinde, jeg satte noget på gulvet, der kunne hoppes op på :dokdok:

Så, nu har Magic fundet nogle små klumper jord og vissent græs, som det er sjovt at slæbe med ind på tæppet at lege med - the joys of outdoor living :lol:

Det tror jeg ikke, der er nogen tvivl om, at de gjorde. Magic gik i soveværelset midt på aftenen, og da jeg ledte efter ham, fandt jeg ham i Leika-sengen derinde. Det er første gang i de mere end halvandet år, jeg har haft den, at nogen af kattene har ligget i den - men når man er træt nok… :høhø:

Vi elsker det allerede allesammen nu. Men ja, det bliver skønt. Bare det at kunne have døren åben til sommer! :ok: Til gengæld kan det godt blive en lang, kold dag i dag. De ser ikke ud, som om de har tænkt sig at komme ind igen lige med det samme :surrender1:

Og de viser det med hver eneste lille fiber i deres krop. Man kan næsten blive helt rørt over at stå og se på dem :ked:

Jeg burde egentlig tage en hel masse billeder af dem, men jeg har alt for travlt med at kigge på dem og smile :tihi:

Ja, og forhåbentlig kan jeg få altanen indrettet, så de også bliver ved med at synes, den er interessant.

Jeg tænker også, om det her mon kan blive et lille gennembrud for Magic og Abasi? Der er slet ikke noget med dem, når de er derude. Tværtimod. Der bliver duttet en hel masse næser og snust, uden at nogen af dem trækker sig ellers hvæser eller slår ud. Måske er det alligevel rart med en vis genkendelighed, når man udforsker nyt territorium?

Så har misserne også fået møbler ud på den nu rengjorte altan. Forskellen fra før og til nu kan forhåbentlig ses :slight_smile:

Det lille, gule telt skulle de da også have med.

Siden er der også kommet et plantebord til, og det har de fundet ud af at hoppe op på, så de kan se over kanten. Det har de ellers ikke villet med noget af det andet, jeg har haft til at stå derude. Men jeg har ikke lige nogen billeder af det endnu.

En ting er sikkert - de nyder det. Og de er derude næsten hele tiden.

Hvor ser det dejligt ud - for jer alle. Jeg fornemmer at de to abydrenge har begravet stridsøksen? Nye oplevelser kan ellers få hvad som helst til at poppe op - men det ser jo ud af fred og fordragelighed

Aby-drengene har faktisk hele tiden haft det godt sammen. Det er Magic og Abasi, der har et horn i siden på hinanden. Men ikke rigtig, så længe de er ude på altanen. Indenfor er de til gengæld mindst lige så slemme, som de altid har været. Blandt andet fordi Magic har fundet ud af at udnytte det. Hvis han keder sig eller ikke får sin vilje - hvis jeg ikke kommer og leger med ham, når han vil have det - så giver han sig til at drille Bassen, for så ved han, at han får en reaktion, hvis han bliver ved tilstrækkeligt længe, så Bassen bliver tilstrækkeligt hysterisk. En reaktion fra mig, altså. Ikke at han får sin vilje. Faktisk ender han ofte med at blive smidt (skal ikke tage bogstaveligt) ud i gangen. Men det har han ikke helt gennemskuet endnu :slight_smile:

Så det er rart, at der indtil videre er et sted, hvor de kan finde ud af det sammen - fordi der er så mange nye indtryk og ting, der skal undersøges, formodentlig. Samtidig giver det dem jo også nogle flere m2. Det tror jeg da også, de har det godt med.

Jeg kan se du har fået skrubbet algerne af. :tihi: Men det er dejlige billeder - ingen tvivl om, at kattene nyder de mange indtryk, de får ved at komme ud i luften.

Glæd dig til de lune sommeraftener, hvor du kan sidde derude og holde mørkning sammen med dem. Det er så godt. :ok:

Åhhh ja, jeg kan sagtens se forskæl, det ser rigtig fint og hyggeligt ud :thumbup:

Hej alle :slight_smile:

Jeg vil gerne høre hvor nettet til altanen er købt?

Jeg bor selv i have lukket med hønsenet foroven, meget effektivt… Kattene er IKKE enige:p
Men min datter har lige fået killing, og hun skal ikke ud på en svævetur over altanen.

Jeg forestiller mig et net, der kan trækkes til/fra om sommeren, da altanen ellers er lukket helt med vinduer.
En art gardin…

Ved i hvor sådan et kan købes?

Jeg har købt net og teleskopstænger på zooplus.co.uk

Hvor ser det hyggeligt ud, det er de helt sikkert super glade for :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Blondie;993370][…]Jeg bor selv i have lukket med hønsenet foroven, meget effektivt… Kattene er IKKE enige:p
Men min datter har lige fået killing, og hun skal ikke ud på en svævetur over altanen. […][/QUOTE]

Hej Blondie. Velkommen til Kattegale.
Du kan finde mere inspiration til indhegning i min linkssamling [B]her[/B]. Der er ikke så mange altaner, men nogle er der da med… :slight_smile:

Hej Finn og mange tak for velkomst :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;993517]Hej Blondie. Velkommen til Kattegale.
Du kan finde mere inspiration til indhegning i min linkssamling [B]her[/B]. Der er ikke så mange altaner, men nogle er der da med… :)[/QUOTE]

Jeg har netop hentet inspiration derfra, men jeg har behov for at vide, hvor jeg kan købe nettet.

Jeg har linket længere oppe i tråden.

SUPER, tusind tak :smiley:

Jeg handler meget derovre så havde ledt siderne igennem uden held, men NU er det fundet :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Blondie;993538]Hej Finn og mange tak for velkomst :slight_smile:
Jeg har netop hentet inspiration derfra, men jeg har behov for at vide, hvor jeg kan købe nettet.[/QUOTE]

Alle tiders. Håber du finder et net, der kan bruges. :ok:

Billederne i det første indlæg virker desværre ikke længere, @galath? :smil:

Nej? De virker her, men det kan være, der er noget med rettighederne i den mappe, de ligger i. Det må jeg lige tjekke, når jeg får mulighed for det.