Uden com i ca 3 uger

ja så er det i morgen jeg aflevere min com til rep. så jeg er uden com i helt op til tre uger . Argh… hvad gør jeg så ???

hmmm. øv bøv. hvorfor har de ikke lavet det der hedder en låne computer ???

nå men vi ses igen om en måneds tid . bruger lige min sidste aften med com herinde. -ked -græd

det er altså virkelig trist når denne her side lige er startet op, vil jo gerne være med.

Nej hvor er det synd for dig, og så lige nu hvor alt er så spændende -ked -græd

Åh din stakkel -gruppekram

Vi venter på dig med længsel kan du tro… og når du vender tilbage, så er der lavet endnu mere herinde -weee

Uh - jeg ville få abstinenser -uha
Pøj - pøj

jeg er alleredehelt ude af den . tror ikke jeg kommer i seng til tiden i dag . også fordi jeg skal brænde alle bileder og videoer ned jo.

nå men måske jeg også lige skulle fortælle at hulk er blevet kastereret i dag . g nu er han ved at være på toppen igen . nu leger han i hvert fald igen

dejligt at i venter med længsel og glæder mig til at se hvad der er sket herinde alt den tid jeg er væk herfra

vi ses når du vender tilbage

knus og -pote dask

glæd dig til du kommer tilbage, for her sker jo nyt hele tiden.
det er da trælst at du skal undvære din puter så længe, en rep burde ikke tage ret lang tid, max et par dage.
men ellers er der jo stadig internet cafeer og biblioteker hvor det er muligt at komme på nettet