Udendørs klatre/kradsetræ

Til foråret havde jeg tænkt at bæsterne skulle have noget klatre/kradsetræ-agtigt arrangement i haven da vi simpelthen har så mange lange stykker træ og stubbe i diverse størrelser. Men min kreative evner og fantasi har valgt at gå på standby… :thumbdown: Jeg har prøvet lidt googlen, men kan ikke rigtig finde noget…

Er der nogen herinde der har lavet sådan noget selv og har lyst til at vise det frem i form af et et billede eller et link til en hjemmeside?

På forhånd tak

Er der virkelig slet ikke nogen der selv har lavet sådan noget her?

Jeg ved er er flere herinde der har lavet noget, så de skal nok bare lige på banen med billeder :slight_smile:

Det lyder da spændende… Glæder mig til at se billeder, når projektet er færdigt :slight_smile:

ja, men jeg mangler lige lidt inspiration :slight_smile: så jeg håber virkelig der er nogen der følger op med nogen billeder… please :bebe:

Jeg har godt nok ikke lavet dette selv, men betalt mig fra det.

Den øverste platform sidder i 3½ meters højde. Hver pæl er gravet min 70 cm i jorden.

Lækkert træ Lone!!

Man skulle næsten have lov at se, hvad du har at gøre godt med, til når der skal samles et træ :slight_smile: Så kunne man komme med forslag til dig :smiley:

mja… det kan du da have ret i… kan prøve at fikse nogle billeder af mine “træ”-leftovers. Det kan nok først blive på lørdag, er ikke sikker på jeg kan nå det imorgen

Jeg vil næsten tro at vi har til at kunne lave noget i stil med de billeder Lone (Churchtown), vi har i hvert fald masser af stubbe, og også et par lange stykker af en 2 m’s penge vil jeg tro… dem kunne man jo godt save op i nogle lange stykker så man fik noget at montere på.

Her er der billeder af Elisabeth og Mickey Herolds store klatrestativ. Det er også en flot konstruktion. :slight_smile: