Udenlandsk mail

Jeg har lavet en annonce på dyrenettet med en efterlysning af Silke, og har fået denne mail.

urgent response
Fra: Reighard Anne ([email protected])
Dette er muligvis en ukendt afsender. Tilføj som afsender, der er tillid til | Tilføj som afsender, der ikke er tillid til
Sendt:11. juni 2008 19:02:13
Svar til:[email protected]

Til: [email protected]

Hello,
i am interested in buying your pet which i saw your advertisement on this site:http://www.dyrenettet.dk/ i will like to know if it is still available for sale and to know the last price and at the same time view the pics of what i am buying.
Thanks and will like to hear from you.

Det er da mærkeligt, du har lavet en efterlysning på Silke og får så et tilbud fra en der vil købe hende??

Gad vide om folk ikke læser annoncerne ordenlig igennem inden de sender en mail GG

De har højest sandsynlig ikke kunne forstå annoncen…bare at det var noget med en kat…jeg tror også som troldemor at det er svindel så ignorere mailen

Jeg var nu ikke i tvivl om at det er svindel og læse kan de jo heller ikke, for der er jo stor forskel på sælges og efterlyses.

Jeg tænkte bare at det er med at sprede budskabet om disse svindlere. Samtidig er det jo fulstændig latterlig at disse svindlere ikke lige sørger for at bruge en ordbog inden de sender mailen.