Hundegårdssektioner kan også fås med hvalpemasker. Det har jeg lige set i dag ved en hurtig gang google.
Jeg kan ikke lige overskue det - men udegården her fra zooplus måtte kunne bruges som elementer - der er kun 2 cm mellem ribberne
Spørgsmålet er om noget varmegalvaniseret holder bedre - det her har en maskestørrelse på 5 cm
højde 1,80 og fås i 1 og 2 meters sektioner
Hvis jeg ville dig ville jeg ofre lidt mere på det her hegn
Du kan se i min tråd hvor fint det er
[QUOTE=hmm;858832]Hvis jeg ville dig ville jeg ofre lidt mere på det her hegn
Du kan se i min tråd hvor fint det er[/QUOTE]
Så kan man lige så godt tage galvaniseret rionet, når man er oppe i den maskestørrelse.
Jep det er bare så flot - dog er jeg lidt nervøs for maskestrørrelsen - jeg har delfinhegn i haven der er 5 cm i bredden - det kan abykillinger gå igennem. Mon ikke jeg skulle holde op med at tænke så meget og tage målebånd med på dyrskuet - jeg skal være der i to dage og hegnsstandene plejer at være nær ved kattehuset
Jep det er bare så flot - dog er jeg lidt nervøs for maskestrørrelsen - jeg har delfinhegn i haven der er 5 cm i bredden - det kan abykillinger gå igennem. Mon ikke jeg skulle holde op med at tænke så meget og tage målebånd med på dyrskuet - jeg skal være der i to dage og hegnsstandene plejer at være nær ved kattehuset
Du kan få den her type hegn med mindre maske str … min mand fandt nogen på nettet som havde det han søgte på googel
[QUOTE=Lis Dahlstrøm;858810]Jeg kan ikke lige overskue det - men udegården her fra zooplus måtte kunne bruges som elementer - der er kun 2 cm mellem ribberne
[/QUOTE]
Det ser faktisk rigtig godt ud - og meget rimeligt i pris Ærgerligt, jeg ikke lige har plads til den slags pt., for jeg ville gerne have en heldagsløbegård.
Jeg lurer stadig på det - for der er jo masser af sektioner da den ene lange side af udestuen er huset og taget ikke skal bruges - døren som skal være ud til haven er både for lav og smal. Der er to døre - men ikke i samme mål:-(
Lis, prøv at søge på “cintoflex”, det er noget de norske opdrættere bruger i stor stil. Jeg kan ikke finde danske forhandlere, desværre.
tak - ser interessant ud - og mere “fast” end det zooplus har - med i overvejelserne som pt er mange, bla. sætter man “udestuen” op før der lægges fliser?
fundet i uk - er du svimmel det er dyrt …
http://www.tenax.co.uk/showproduct.asp?product=1699&category=33&menu=4
Noget der hedder FSH machines i Viborg forhandler det faktisk
http://www.fshmachines.com/marketing/brochure/FSH_katalog_2010_low.pdf
man skal ret langt ned i pdf’en - under 2.5 eller sådan noget
Tlf.: 87250015 · [email protected]
de var måske værd at kontakte
Jep, mine killinger render også snildt igennem 5x5…
[QUOTE=PiaB;858912]Noget der hedder FSH machines i Viborg forhandler det faktisk
http://www.fshmachines.com/marketing/brochure/FSH_katalog_2010_low.pdf
man skal ret langt ned i pdf’en - under 2.5 eller sådan noget
Tlf.: 87250015 · [email protected]
de var måske værd at kontakte :)[/QUOTE]
Tak - kr 1500 for 100 meter 1 meter bred - fandt i UK for kr 1067 100 meter 1,5 meter bred - så kommer der forsendelse - men det gør der også fra andre steder. Jeg er rundforvirret - men det kan jeg faktisk rigtig godt lide - ville ønske jeg kunne se det in real life
Hvis du er tilfreds med det du har fra bred-net, så send dem da en mail og forhør dig
Så vidt jeg har forstået kan de lave det man ønsker.