Jeg har planer om at få tag på terrassen, det skal man vist søge om?
Terrassen er ca. 18m2 - der skal så lælgges nye fliser, min plan var at gøre det meget åbent med net på siderne - og selvfølgelig en dør at komme ud af - og så tag på herligheden.
Jeg har kigget lidt på net - det her, som er galvaniseret, er jeg ret vild med, men maskestørrelsen er 10x10 - er det for stort?
Præcis hvad der nager mig - men jeg kan så godt lide det. Jeg går i tænkeboks. Måske jeg skulle kigge på Brednet - det er nettet i løbegården fra - og det er efter 15 år stadig lige pænt. Lågen her er monteret omvendt, så topstykket er i bunden for de ikke lige kan fise ud når lågen åbnes. Meeen det andet er så flot, men nytter jo ikke meget smutter de ud
Alt for stor, med mindre du har kæmpe katte. Jeg har selv brugt den slags til gitre for mine vinduer & før jeg fik lavet det færdig med påsat hønsenet, kunne katten vade ind & ud igennem hullerne. Men ellers er jeg enig i at det er pænt
Takker - har lige været ude og måle delfinhegnet - det er 5 cm i bredde - det har jeg haft en killing der gik igennem. Gad vide om man kan få lavet med 4 cm maskehuller - sikkert ret pebret
Lis et 10x10 vil ikke holde dine katte inde. Vi har samme slags hegn ind til vores nabo, og deres border terrier strøg frem og tilbage mellem vores og deres have, indtil vi fik lavet en ændring, hvor det var overlappet for neden (altså 5x10 cm) i ca 50 cm højde. Få noget der er meget mindre i maskerne. Vi har selv volierenet i vores løbegård, og det er vi rigtig glade for vi valgte. Vi slipper desuden for de små fugle, som ellers ville lide en forfærdelig død (og hvis fjer ville ligge i hele hytten bagefter)
10x10cm er alt for stort til små spinkle ABY. Vi har aldrig følt os trygge ved andet end 180cm højt småt masket volierenet med 50cm indhæng uden strøm.
Jeg har alm. voilerenet men af den dyre slags, som er lidt tykkere end den billige, man typisk kan købe i de forskellige byggemarkeder. Men skal jeg bygge nyt, overvejer jeg minknet/papegøjenet i stedet.
Tak allesammen. Jeg har nu gjort op med selv jeg kigger på dyrskuet inden jeg bestemmer mig - ellers hopper jeg nok på minktråden da den er kraftigere - har også kig på hundegårdssektioner - men der er ofte for langt mellem tremmerne
Vi skal have skiftet vores hønsenet da det er begyndt at ruste over. Det vil vi skifte til at der sidder kaninhegn nederst det er 2,52,5 cm, og øverst skal der være havehegn som er 55 cm, det er begge type noget kraftigt tråd, der kan holde til lidt af hvert