Og det var min mest blodige fastelavn. Jeg skar mig på tøndebåndet, da jeg skulle slå, og få sekunder efter var mine fingre indhyllet (staves?) i blod. Nå, ud under vandhanen med det … og det blev sg* ved med at bløde. Så jeg hentede et stykke papir og pressede det mod sårene (ét helt nede ved lillefinger-neglen, og to på ringfingeren).
Efter et halv time blødte det stadig, og en lærer tvang så plastre på sårene.
Og det blødte sg* næsten igennem dem også.
Har I andre været klædt ud?
Undskylder, hvis der allerede er sådan en tråd. :fløjte:
Jeg har ikke været klædt ud, men jeg synes mange børn i byen har været det i dag.
I eftermiddags i metroen overhørte jeg en pige som fortalte sin mor om dagens udklædninger i fritteren. Hun fortalte om de som vandt en præmie for flotteste udklædning, og også at udklædningstrenden i år blandt andet stod på Hannah Montana og Lina Rafn. -thumbs
Anyways jeg synes det er sjovt at se den slags nye figurer blive efterlignet. Dengang jeg vandt præmie for bedste udklædning var jeg udklædt som banan. - Og det var før Bananer i Pyjamas kom i TV, mind you. -tihi
Ja da. Ej, men i starten skulle jeg være en døds-fe i sort fra top til tå, med bleg hud og sort eye-liner og mascara og et par vinger, jeg ville farve sorte. Det fik jeg bare aldrig gjort.
Så det blev en sort skjorte, sort nederdel, sorte sokker og sorte sko.
Sheer - Så var det da dig, der opfandt Bananer i Pyjamas - eller hvad? Sejt fundet på.
[quote=Sheer;133759] Dengang jeg vandt præmie for bedste udklædning var jeg udklædt som banan. - Og det var før Bananer i Pyjamas kom i TV, mind you. -tihi[/quote]Billeder billeder billeder!