Udklædning

Jeg var skisme også udklædt i år. :stuck_out_tongue:
Som lig:

Og det var min mest blodige fastelavn. Jeg skar mig på tøndebåndet, da jeg skulle slå, og få sekunder efter var mine fingre indhyllet (staves?) i blod. Nå, ud under vandhanen med det … og det blev sg* ved med at bløde. :besvimer: Så jeg hentede et stykke papir og pressede det mod sårene (ét helt nede ved lillefinger-neglen, og to på ringfingeren).
Efter et halv time blødte det stadig, og en lærer tvang så plastre på sårene.
Og det blødte sg* næsten igennem dem også. :besvimer:

Har I andre været klædt ud? :smiley:

Undskylder, hvis der allerede er sådan en tråd. :fløjte:

Sjovt fundet på - men hvordan er du så klædt på - med en seddel om tåen -LOL

Jeg har ikke været klædt ud, men jeg synes mange børn i byen har været det i dag.

I eftermiddags i metroen overhørte jeg en pige som fortalte sin mor om dagens udklædninger i fritteren. Hun fortalte om de som vandt en præmie for flotteste udklædning, og også at udklædningstrenden i år blandt andet stod på Hannah Montana og Lina Rafn. -thumbs

Anyways jeg synes det er sjovt at se den slags nye figurer blive efterlignet. Dengang jeg vandt præmie for bedste udklædning var jeg udklædt som banan. - Og det var før Bananer i Pyjamas kom i TV, mind you. -tihi

Ja da. :stuck_out_tongue: Ej, men i starten skulle jeg være en døds-fe i sort fra top til tå, med bleg hud og sort eye-liner og mascara og et par vinger, jeg ville farve sorte. Det fik jeg bare aldrig gjort. :tihi:
Så det blev en sort skjorte, sort nederdel, sorte sokker og sorte sko. :tihi:

Sheer - Så var det da dig, der opfandt Bananer i Pyjamas - eller hvad? :tihi: Sejt fundet på. :ok:

[quote=Sheer;133759] Dengang jeg vandt præmie for bedste udklædning var jeg udklædt som banan. - Og det var før Bananer i Pyjamas kom i TV, mind you. -tihi[/quote]Billeder billeder billeder!

-tihi Mind mig om det igen til sommer, når jeg passer mine forældres hund, så kan jeg rode de gamle fotoalbums igennem i mit barndomshjem. :thumbup: -tihi

Det lyder som en festlig fastelavn! Mig og min veninde var begge klædt ud som læreinder og det det kostume skal vi også være til sidste skoledag.