Udnyttelse af naive mennesker

jeg blev som mekaniker lærling sendt ned til det lokale bolte-firma for at hente 15000 kørneprikker, var squ noget slukøret da jeg fandt ud af at mester havde gasset mig.
har som sådan aldrig lavet gas med mine kolleger ihvertfald ikke på sådan en måde, derimod har jeg gasset masser af kammerater gennem tiden
har en rigtig god kammerat og vi skiftes til at gasse hinanden og udsætte hinanden for alverdens løjer og tit og ofte er det rigtig grove løjer.
jeg fortæller nu en af de sjovere

jeg havde i et kuponhæfte set at man ku for 20 kr får tilsendt en film,en årskalender plus div kataloger med homoseksuelle mænd og deres udskejelser, sådan et sæt bestilte jeg til min kammerat og betalte det med det samme.
det sjove ved historien var at han på det tidspunkt boede hos sin kæreste, men havde adresse hos hans forældre, han havde så aftalt med hans mor at hun skulle lukke hans post op og det gjorde hun osse den dag det dejlige sæt blev puttet gennem brevsprækken hos hans forældre. hans mor var blevet noget mopset og chokket over hvad det var mine kammerat var ved at rode sig ud i.
han stillede op hos mig om aftenen med favnen fuldt af det dejlige sæt, han så meget alvorlig ud da jeg lukkede døren op, men da jeg begyndte at skraldgrine ku han heller ikke holde masken, han måtte indrømme det var en af de bedre. siden da har vi byttet grove løjer mange gange

[quote=Johnny;55875]jeg blev som mekaniker lærling sendt ned til det lokale bolte-firma for at hente 15000 kørneprikker, var squ noget slukøret da jeg fandt ud af at mester havde gasset mig.
har som sådan aldrig lavet gas med mine kolleger ihvertfald ikke på sådan en måde, derimod har jeg gasset masser af kammerater gennem tiden
har en rigtig god kammerat og vi skiftes til at gasse hinanden og udsætte hinanden for alverdens løjer og tit og ofte er det rigtig grove løjer.
jeg fortæller nu en af de sjovere

jeg havde i et kuponhæfte set at man ku for 20 kr får tilsendt en film,en årskalender plus div kataloger med homoseksuelle mænd og deres udskejelser, sådan et sæt bestilte jeg til min kammerat og betalte det med det samme.
det sjove ved historien var at han på det tidspunkt boede hos sin kæreste, men havde adresse hos hans forældre, han havde så aftalt med hans mor at hun skulle lukke hans post op og det gjorde hun osse den dag det dejlige sæt blev puttet gennem brevsprækken hos hans forældre. hans mor var blevet noget mopset og chokket over hvad det var mine kammerat var ved at rode sig ud i.
han stillede op hos mig om aftenen med favnen fuldt af det dejlige sæt, han så meget alvorlig ud da jeg lukkede døren op, men da jeg begyndte at skraldgrine ku han heller ikke holde masken, han måtte indrømme det var en af de bedre. siden da har vi byttet grove løjer mange gange[/quote]

-LOL -LOL

Den har jeg hørt fra flere mekanikere… Blev der ikke engang nævnt en farve?? (gule og blå)

Det er sjovt at læse de her indlæg…

Må desværre indrømme at jeg godt kan udnytte naive personer lidt og lave lidt sjov ud af det. Kan også selv tage noget gas, for er selv så naiv at jeg hopper på det meste!

Jeg er gammel FDF’er og kender også til røgvenderen, hehe den er altid sjov.

  • Vi brugte også tit at spørge dem der var mindre end os og de kunne finde noget PLØKFEDT så det ikke var så svært for os at hamre pløkkerne i den kolde jord! hehe det var nu gode tider!

Jamen jeg smagte skam selv da jeg var elev…

Jeg stod sammen med en tjener og skulle lære og flambere…
Der var ikke for meget plads på flambebordet så han sendte mig ud i køkkenet for at hente en komfurforlænger…

Tror i der var nogen der var flade af grin da jeg spurgte efter den -tihi

Jeg syntes det er et herligt indslag. Der er sjov. -LOL-LOL
Jeg har desværre ikke selv lavet den slags narrestreger, men har rigtig tit tænkt på at gøre det. Men har aldrig haft nosser til det. Så er det er nogen der klare skærene for mig.

Tilgengæld hader jeg dumme spørgsmål som. Må jeg godt låne toiletet?, Ejj ka man godt få en fransk? (hotdog) (arbejder på service station) Der til svare jeg ofte NEJ, og så ser folk helt forkerte ud i hovederne.-høhø

min ex og jeg lavede også de groveste løjer med en af hans kalssekammerater på datafagtekniker uddannelsen…

det var dengang enhver dreng med eller uden evner gik ind i IT - kort før boblen bristede

vi sad en aften og snakkede med Dennis over msn og pludselig siger min ex… jeg er nødt til at drille ham lidt…

så sendte han ham et spil som han bad ham teste - men i spillet havde han lagt en orm ind :slight_smile:

og SÅ begyndte løjerne…

den orm kunne de sjoveste ting… så vi sad og poppede hans CD rom drev ind og ud… vi skiftede startsiden på hans browser… hvor efter vi lukkede alle hans vinduer så han var nødt til at åben dem igen…

og pludselig fandt jeg på at låse 5-6 taster på hans tastatur… så pludselig manglede han mellemrum og en masse bogstaver…

og mens vi sad og gjorde alt det her - så havde vi ham stadig på msn… og kunne jo se alt hvad der skete på hans skærm og hvad han skrev inden vi modtog beskederne… så da vi fandt på det med tasterne - så kunne vi se hvordan han INTET fattede og slet ikke kunne slette og sad og febrilsk prøvede at trykke mellemrum og r og e :slight_smile:

vi drev gæk med ham i over 2 timer… vi SKREG af grin i samfulde 2 timer…

men det bedste var næste dag da vi var i skole - så kom Dennis og begyndte at fortælle om alle de her ting…

og alle var ved at tude af grin… og Dennis fattede hat -LOL

lol du godeste hvor er i strenge…nej…som regel bakker jeg ud af min spøg når personen gør trin til at følge min falske instruktion…det er dog ikek tit jeg gør den slags men det sker jeg tager min veninde ved næsen…hun tror på hvad som helst :smiley: Dog siger jeg hey det var for sjov…stop bare når hun skal til at efterforske teorien :slight_smile: