Udnyttelse af naive mennesker

Har du nogensinde taget groft pis på et andet menneske?

Jeg må med skam siger at det har jeg…mere end en gang -tihi

Mens jeg arbejdede som bartender fik jeg en kollega til at sortere de hvide sugrør fra da vi havde fået en opringning fra sugrørsfabrikken om at suget i de hvide var for dårlige -uha Hun gjorde det…

En anden gang sendte jeg en elev ned i bageriet efter en moderkage…det var en noget slukøret elev der kom tilbage -mai

Ja og dem er der mange flere af…men lige nu må i nøjes med de to -tihi

Kors hvor er du bare strid Birthe-mai-mai-mai-mai

-sorry jeg har også lavet et par numre eller to med nogle af vores elever på jobbet.Kunne sgi ikke lade være -tihi-tihi-tihi

Jeg manglede en tang til at skille et kabel med.Jeg stod og rodede i skuffen med værktøj og blev mere og mere sur…Eleven spurgte om hun kunne hjælpe og jeg svarede ja,kan du ikke lige smutte op på maskinværkstedet og hente en orangutang …jo jo svarede hun og futtede glad afsted.

-LOL-LOL-LOL

Hun kunne så heldigvis godt se det sjove i at være overbegrint af 10 smededrenge -tihi-tihi-tihi

Jeg har engang sagt til en medstuderende at hun skulle skynde sig at vikle hendes ledning ud for ellers kom der knuder på strømmen og det havde computeren ikke godt af. Troede altså ikke hun hoppede på den, men det gjorde hun og vi andre kunne ikke lade være med at grine.
Men ellers er det ikke noget jeg gør i.
Har engang haft en veninde som gør meget i sådan noget ==> resultatet er at ingen tror på noget hun siger…så man skal passe lidt på med det :wink:

-tihi-tihi-tihi

Den med knuder på strømmen kender jeg godt.Jeg arbejder med kabler og ledninger til daglig:D:D

Selvfølgelig skal man ikke overdrive,det er jo kunsten i at drille.-thumbs

Ej…hvor er I stride smiler
Tænk…det har jeg aldrig gjort.

Jeg er nok ikke for klog.
Mange gode hilsner
Mona
-wehuu

LOOOL i er da ikke helt engler herinde :stuck_out_tongue: Jeg er nok en af dem der KUNNE blive narret -rofl Men heldigvis kendte jeg ingen der gjorde det -tihi
Gjorde aldrig sådan noget selv, jeg ville få såå dårlig samvittighed, selvom det er for sjov -upssa

[quote=Elisabeth;55829]LOOOL i er da ikke helt engler herinde :stuck_out_tongue: Jeg er nok en af dem der KUNNE blive narret -rofl Men heldigvis kendte jeg ingen der gjorde det -tihi
Gjorde aldrig sådan noget selv, jeg ville få såå dårlig samvittighed, selvom det er for sjov -upssa[/quote]

Gitte E står ikke for Gitte -engel

Men Gitte evil -muhaha-muhaha-muhaha

Eiiiiiiiiiiiiiiiiiii :p:p:p

[quote=Nevadaisy;55825]Jeg har engang sagt til en medstuderende at hun skulle skynde sig at vikle hendes ledning ud for ellers kom der knuder på strømmen og det havde computeren ikke godt af. Troede altså ikke hun hoppede på den, men det gjorde hun og vi andre kunne ikke lade være med at grine.
Men ellers er det ikke noget jeg gør i.
Har engang haft en veninde som gør meget i sådan noget ==> resultatet er at ingen tror på noget hun siger…så man skal passe lidt på med det ;)[/quote]

Det er nu mange år siden jeg kunne finde på sådanne noget, jeg er blevet klogere med alderen -thumbsmen jeg havde en oplevelse idag der fik mig til at tænke på det -tihi

-LOL -LOL -LOL

PS: Jeg skal ikke nyde noget af at bekende mine her. :wink:

[quote=Gitte E;55822]Kors hvor er du bare strid Birthe-mai-mai-mai-mai

-sorry Kunne bare ikke lade være -mai

-sorry jeg har også lavet et par numre eller to med nogle af vores elever på jobbet.Kunne sgi ikke lade være -tihi-tihi-tihi

Jeg manglede en tang til at skille et kabel med.Jeg stod og rodede i skuffen med værktøj og blev mere og mere sur…Eleven spurgte om hun kunne hjælpe og jeg svarede ja,kan du ikke lige smutte op på maskinværkstedet og hente en orangutang …jo jo svarede hun og futtede glad afsted.

-LOL-LOL-LOL

Hun kunne så heldigvis godt se det sjove i at være overbegrint af 10 smededrenge -tihi-tihi-tihi[/quote]

-LOL-LOL-LOL

[quote=Mona;55828]Ej…hvor er I stride smiler
Tænk…det har jeg aldrig gjort.

Jeg er nok ikke for klog.
Mange gode hilsner
Mona
-wehuu[/quote]

Det var altså heller ikke særlig pænt gjort -mai

Jeg har været spejder som lille, og som ældre var jeg spejderleder, de er jeg dog ikke mere, men der er en klassisker der går fra generation til generation.

“Hent lige den røde røgvender - jeg tror nabolejren har den”

Jeg hoppede på den med begge ben som lille og løb rundt og ledte efter den røde røgvender i alle de andre lejre og blev grint af så tårene trillede Gg

Så selvfølgelig måtte jeg da give den pokal videre til mine unger da jeg selv var blevet leder :p-høhø

[quote=Mona;55828]Ej…hvor er I stride smiler
Tænk…det har jeg aldrig gjort.

Jeg er nok ikke for klog.
Mange gode hilsner
Mona
-wehuu[/quote]

-tihi Mona altså . . . . pas på du ikke bliver sendt op til dommeren efter et el. andet snedigt - næste gang vi er på udstilling . . . . -thumbs -forelsket-forelsket-forelsket

Jeg er sgu glad for jeg ikke er elev ved nogen af jer - i lyder ikke til at være ret søde :stuck_out_tongue:

Ih…altså…søde Lotte -wehuu

Det kunne du da aldrig finde på -tihi
Kærlige tanker
Mona

-tihi-tihi-tihi-tihi-tihi

Her for ikke så længe siden, drev en kollega og jeg gæk med en anden kollega.
Vi havde snakket lidt om underlige madvaner, og pludselig fortalte Helle, at hun havde fået nogle underlige madvaner med tiden.
STRAKS blev der sagt gravid af en af de andre, og det tog Lone (hende der drev gæk sammen med mig) og jeg til os.

Jeg strøg efter arbejde ned til en butik, hvor jeg købte en stork. Den placerede jeg på hendes plads dagen efter. jeg kommer nemlig altid før hende -tihi
Hele dagen gik hun og sagde, at det var Lone der havde sat den der, men Lone kunne jo med rette sige, at det ikke var hende.

Sidst på dagen - efter at have spurgt Lone ca. 100 gange, om det var hende der havde placeret storken på hendes plads, sendte jeg hende en sms, hvor der stod et eller andet om enhver kvinde med respekt for sig selv, ville ikke … et eller andet med mænd (kan ikke huske den lige nu) og SÅ var Helle forvirret igen.

Vi holdt den i 2 dage, og til sidst var Helle vildt “paranoid”. -tihi
Jeg kunne ikke holde på det mere, så jeg skrev en ny sms til hende, hvor jeg skrev, at jeg ventede på hende nedenfor. -bleg
Da hun kom ned - ret “beklemt” - kiggede jeg bare sødt på hende, og så skreg vi begge af grin.

Så var jeg en dum gås -LOLi 30 sekunder…

Ja jeg er slem - jeg ved det… :S

-what-whatSkam dig Annette

-LOL-LOL

[quote=Gitte E;55864]-what-whatSkam dig Annette

-LOL-LOL[/quote]
-LOL-LOL-LOL

[quote=Gitte E;55864]-what-whatSkam dig Annette

-LOL-LOL[/quote]

Jamen jeg skammer mig skam også - rigtig meget endda…

-upssa -upssa -upssa -upssa

Men Helle er selv slem i perioder, sååå hun fik bare lidt tilbage -tihi