Udsigtspost

Jeg har et utal af gange kigget i denne tråd, jeg synes simpelthen at det er en genial kattegadget. :ok:

Da jeg viste Michael den, var han heldigvis af samme mening :slight_smile:

Så nu er kattene ved at få deres helt egen udsigtspost - naboerne bliver så også bekræftet i at vi er bindegale :klapper::klapper:

Hul til stammen - som vi udvalgte for et par uger siden.

Der inspiceres af striberne

Missebarnet er jo husets seniorinspektør, så hun måtte også i gang

Så kom den op at stå - den er dælme høj!

Nederste hylde tager form

Gakke og Alfus afprøver

Snus og Wrappen skal også lige se på tingene

Wrappe er en rigtig handy-kat

Gakke nyder udsigten

Helt oppe på toppen!

Bindegale kat

Det er vidt godt at vi har tætte forbindelser til brandvæsenet, hvis han nu ikke kan komme ned igen.

AI, hvor er den klatrepæl flot OG i den grad brugbar. Tillykke til dine dyr med et flot klatretræ.
Kan se de har været SÅ gode hjælpere. Komtil at le højt på det billede hvor der måles hvor dybt hullet er…de ligner nogle der tæller cm

Han er godt nok kommet højt til vejrs - en hver kats drøm.
Heldige misser - der er noget af et klatretræ de har fået der.

Ej hvor lækkert & meget forståeligt at i også ville have sådan en! :slight_smile: & så er det jo altid dejligt med kønne hjælpsomme katte :hjerte:

Fedt med sådan et “lille kigge tårn”. :smiley:
Fantastisk billede serie, skønt at kunne kigge med. :slight_smile:

Åhhh jeg ville dø hvis en af vores sad er i toppen. G

Den er altså virkelig blevet god!

Gakke kunne IKKE komme ned.
Så frem med den lange stige påmonteret en transportkasse - som han gik ind i.

Hvor er det fedt Pia :slight_smile:

Skøre Gakke at klatre helt derop… :smiley:

Der mangler nok nogle mellemplatforme, men ellers ser det fantastisk ud. :ok:

Godt I fik ham ned igen!!!
Oyhaaaa, jeg ville få dårlige nerver…

Vi har også stigen fremme hver dag, når kattene er i haven.
Maizey kan altså kun finde ud af at komme op i træerne…og ikke ned igen.
Og hun vælger en ny træ hver gang, så vi skal da vist snart have pakket samtlige træer ind…og der er MANGE!!

Ej hvor ser det fint ud!! Godt at Michael var med på ideen, for kattene ser ud til at nyde det i stor stil! :slight_smile:

Stammen blev kortet af i dag, så ikke ham der pælesidderen Gakke kommer i problemer igen.

Man kan stadig fint se næsten helt til Slangerup derfra :ok:

Smaddergod udsigtspæl - sådan én vil mine også gerne have, når de får lidt mere plads :slight_smile:

[QUOTE=Temple Bar;885478]Man kan stadig fint se næsten helt til Slangerup derfra :ok:

Smaddergod udsigtspæl - sådan én vil mine også gerne have, når de får lidt mere plads :)[/QUOTE]

De er helt pjattede med den pæl.

Det var da noget af en udkigspost, de har fået der :slight_smile:

Jeg ville have spurgt, om de strandede på toppen uden at kunne komme ned…men så læste jeg dit indlæg om det :smiley:

[QUOTE=PiaR;885420]Stammen blev kortet af i dag, så ikke ham der pælesidderen Gakke kommer i problemer igen.

[/QUOTE]

Fantastisk billede…:smiley:

Jeg var meget bekymret, da højgravide Snus partout skulle op grenkløften :uha:

Ja, det kan jeg sandelig godt forstå…jeg kan sidde her på så lang afstand og blive helt svedt bare ved tanken…:yikes:

Jeg ved, hvad der ville ske, hvis jeg havde en sådan pæl i min have…min hankat ville garanteret prøve at flyve ud over hegnet. :rock:

Han er ikke så klog…:smiley:

[QUOTE=Sim-Sim;885587]Ja, det kan jeg sandelig godt forstå…jeg kan sidde her på så lang afstand og blive helt svedt bare ved tanken…:yikes:

Jeg ved, hvad der ville ske, hvis jeg havde en sådan pæl i min have…min hankat ville garanteret prøve at flyve ud over hegnet. :rock:

Han er ikke så klog…:D[/QUOTE]

Det med flyvningen overvejde Gakke også - han droppede dog heldigvis tanken igen.

Fed billedserie, men dette billede fik både Karsten og jeg til at grine højt

Hvor er han da bare dyyyygtiiii sådan at hjælpe med at lave stammen helt perfekt :ok: