Udskæring af oksemørbrad?

Jeg faldt lidt over 2150 gram oksemørbrad (med bimørbrad), til 160 kr. :smiley:

Jeg fandt så det her link, som jeg synes ser ganske brugbart ud:
http://www.gugge.dk/madvarer/4-kod/madvarer4_okse_morbrad.htm
Men de skriver:

hvis bimørbraden er med (det er den ikke på billederne), skæres den fra (den smager godt men er sej, så den skal have længe ved svag varme eller hakkes)

Så nu er spørgsmålet - hvordan identificerer jeg den bimørbrad, så jeg kan skære den fra?
Det er måske lige til, når jeg først går i gang?

Oppe i den tykke ende af mørbraden sidder der lissom sådan en ekstra klump og “hænger” ud. Det er bimørbraden :slight_smile:

Tak! :slight_smile:

Tea - Nå vi køber så plejer der at stå på pakken om det er med eller uden bimørbrad :slight_smile:

Edit: Doh, så lige du skrev at den var med… Men ja, det plejer at være indlysende hvad det er for en dims :slight_smile: Jeg fik da hittet ud af det første gang :tihi:
Og det var ellers bare dejligt billigt! Nice…

[QUOTE=Eife;765700]Tea - Nå vi køber så plejer der at stå på pakken om det er med eller uden bimørbrad :slight_smile:

Edit: Doh, så lige du skrev at den var med… Men ja, det plejer at være indlysende hvad det er for en dims :slight_smile: Jeg fik da hittet ud af det første gang :tihi:
Og det var ellers bare dejligt billigt! Nice…[/QUOTE]
Jeg håber også jeg kan finde ud af det. Ellers må jeg til tastaturet igen. :slight_smile:

Og ja, man skal ikke kimse af “sidste salgsdato varer” i Irma. Nedsat med 75%!
Der bliver til god mad i laaang tid. :thumbup:

[QUOTE=Tea;765710]Jeg håber også jeg kan finde ud af det. Ellers må jeg til tastaturet igen. :slight_smile:

Og ja, man skal ikke kimse af “sidste salgsdato varer” i Irma. Nedsat med 75%!
Der bliver til god mad i laaang tid. :thumbup:[/QUOTE]

Nej, vi har også fået op til flere røde bøffer på den bekostning :høhø: Det er så Føtex’s datovarer…