Udslæt og kattenæser

Lidt spøjs overskrift -høhø
Men det er lidt “sjovt” for når kuzco eller mushu kommer op og vile nusse og stikker deres fugtige snuder hen på min kind eller arm eller whatever så bliver jeg helt rød bagefter det sted de har nusset…
Det klør ikke og hæver ikke, men er bare rødt og går væk igen 1/2 time efter.
Er der nogen der har oplevet noget lignende :?

[quote=Celina;127359]Lidt spøjs overskrift -høhø
Men det er lidt “sjovt” for når kuzco eller mushu kommer op og vile nusse og stikker deres fugtige snuder hen på min kind eller arm eller whatever så bliver jeg helt rød bagefter det sted de har nusset…
Det klør ikke og hæver ikke, men er bare rødt og går væk igen 1/2 time efter.
Er der nogen der har oplevet noget lignende :?[/quote]

:fløjte::fløjte::fløjte:

Næe… ikke lige umiddelbart… men for at være på den helt sikre side, så lad mig overtage Meeko… for jeg er sikker på, at du får udslæt og vabler på størrelse med tennisbolde af ham - og det vil du vel ikke risikere ??

-fin-fin

Næe… ikke lige umiddelbart… men for at være på den helt sikre side, så lad mig overtage Meeko… for jeg er sikker på, at du får udslæt og vabler på størrelse med tennisbolde af ham - og det vil du vel ikke risikere ??

-fin-fin[/quote]

-LOL sikke en vittighed!

Næææhhh du han er min lille guldbamse! Og jeg slår gerne ud over det hele af hans dejlige kys :wehuu:
Hov man kan ikke nævne den lille fis uden at vise ham frem for de misundelige :tihi:

[quote=Celina;127418]-LOL sikke en vittighed!

Næææhhh du han er min lille guldbamse! Og jeg slår gerne ud over det hele af hans dejlige kys :wehuu:
Hov man kan ikke nævne den lille fis uden at vise ham frem for de misundelige :tihi:[/quote]

:gave::gave:

Vi ku’ bytte… der er noget meget-meget spændende i pakkerne - tør du la’ vær’, hva’ ??

Og kast endelig billeder af ham- jo flere jo bedre - jeg burde oz poste et billede af mig selv til ham, så han kan vænne sig til synet.

:fløjte:

Vi ku’ bytte… der er noget meget-meget spændende i pakkerne - tør du la’ vær’, hva’ ??

Og kast endelig billeder af ham- jo flere jo bedre - jeg burde oz poste et billede af mig selv til ham, så han kan vænne sig til synet.

:fløjte:[/quote]

Åhh det er svært, men det er med garanti ikke bedre end min lille Meeko -lovelove
Ja læg du hellere et billede på af dig selv så han ved hvor han holde sig fra :tihi: Din frække kattelokker -grrrierdumme

:pote::pote::pote::pote::pote:

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeko ???

SE, hvad Tante Therese har købt til dig… og jeg har legetøj, lammeskind, huler, nusseklare hænder, kysseklare læber og meget-meget mere…

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeko ???

-LOL-LOL-LOL
Nejjj mors gryder er de bedste :wehuu: