Udstilling i FIFE og TICA

tak for det:)

Ja, det er rigtigt.
Rags var mere end 4½, da han var til sin første udstilling i december - og det var også hans første bad. :høhø:

Vi var begge to lidt for nervøse første gang, men allerede på den næste udstilling var det meget bedre. Efter standarden er han ikke den helt perfekte Somali, men med sit gode temperament er han alligevel en rigtig udstillingskat, for han elsker at få opmærksomhed og at kigge på alle de andre katte.

Så selv om det nok altid vil være en fordel at starte så tidligt som muligt, så kan selv en halvgammel kat lære nye tricks. :smiley:

Heh, jeg sad før og tænkte at godt du kunne fortælle om TICA, for der har jeg kun prøvet at udstille racekat :slight_smile:

“Huskatte over 8 måneder skal fremvise kastrationsattest” - hvad indebærer dette? Er det en attest, man skal have fået, da katten blev kastreret?

jeg har aldrig skulle vise nogen attest :slight_smile: Ellers står det i mine katte vacc papir at de er kastrater

Jeg har ændret trådens tittel
Da dens nuværende ‘Hoved og hale’ ikke er sigende nok.

Håber det er okay Yvonne ? :slight_smile:

Det betyder, at en huskat over 8 mdr skal være kastreret.
Hankatte kan man mærke det på, men det kan man jo ikke med hunkattene.

Nogle dyrlæger skriver det i sundhedsbogen under køn. Min dyrlæge udleverer også sådan et stykke papir med kattens øremærke og at den er kastreret og så lidt nyttig info om hvad man gør med en kat der har været i narkose… men en decideret attest er det jo ikke… :slight_smile:

Jeg har ingen attest på, at mine er neutraliserede.

Garfield var med i Årslev i en alder af 4 år, og han klarede det så flot.

Jeg har netop fået kastreret en killing - og har ikke fået en attest.
Der har jeg aldrig fået og jeg er heller ikke blevet bedt om vise en nogen steder.